Wii + ekstra Wii-mote + Zelda - SOLGT

Status
Stengt for ytterligere svar.
R

roy_nor

Gjest
Selger min Wii i og med at jeg har rundet Zelda Twilight Princess, og ser at det ikke kommer noen spill som intereserer meg på en stund.

Wii som kommer med følgende:
Wii-konsollen (hvit)
Wii Remote
Nunchuk
Wii Sports
Sensor Bar
Wii Stand (for å sette maskinen vertikalt)
AC-adapter
AV-kabel

+ ekstra Wii remote m/ Wii Play!
+ komponent kabel (3parti kabel, kjøpt hos play-asia)
+ Zelda Twilight Princess til Wii

Du skal også med med en lader og 4 oppladbare batterier til Wii-remotene. Denne ble kjøpt samtidig som Wii. (22 desember).

Jeg har brukt et Wii points card på følgende spill:
- Mario Bros
- Bomberman 93
- Gunstar Heroes

"Start" pris er 4000,-. Får jeg ikke høyere selger jeg ikke. :)

Er intrs i en Xbox 360!

Alt som ikke har med bud/bytteforslag får taes pr pm.

Edit: Det følger også med en USB dongle slik at du lager et WiFi accesspoint av en pc med internett tilkobling.
Kan koble opptil 5 enheter til denne samtidig. Testet og funker med Wii.

Hvor mye vil du ha for alt sammen? Du har kvitteringen(e)?

R

roy_nor

Gjest
SITAT(Dodraugen @ 05.01.07, 22.08) 45319
Hvor mye vil du ha for alt sammen? Du har kvitteringen(e)?
[/b]
Har kvittering på Wii konsollen og den ekstra Wii remote'n.
Hadde tenkt en 4000,-. Men akkurat nå frister det egentlig mer å få den byttet mot en kjeksboks 360 Premium, med en ekstra kontroller og et spill eller to.

Unskyld at jeg spør, men hva kostet dette deg nytt?

R

roy_nor

Gjest
SITAT(Dodraugen @ 05.01.07, 22.27) 45326
Unskyld at jeg spør, men hva kostet dette deg nytt?
[/b]
4500,- mente jeg.

Trøtt, sint og smålig lyst til å fragge hoder i CS:S. Honey I'm off for work!

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Har det gått opp nesten 350 kroner siden forrige emne du lagde? 4247,- var den forrige prisen du oppga.

R

roy_nor

Gjest
SITAT(Houseman @ 05.01.07, 22.31) 45329
Har det gått opp nesten 350 kroner siden forrige emne du lagde? 4247,- var den forrige prisen du oppga ... 4000,- er det nok ingen her som er dumme nok til å gi. Prøv QXL eller Finn.no hvis målet ditt er å tjene på andres manglende oversikt over hva ting er verdt.
[/b]
Nei 4500,-. Jeg fant akkurat Wii play som jeg trodde jeg hadde lagt igjen i Tønsberg. Kjøpte det løst for 250,- inkl frakt.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Hvor fant du det løst? Spillet selges egentlig bare med en Wii remote. Og det for 50kr ekstra, utenom steder som Spaceworld (ugh) og FreeRecordShop (blech) som tjener godt på Ola Nordmann. Bruk QXL/Finn.no du, Spillegal er ikke markedet for Wii-en din til den prisen, og det sier jeg ikke kun for å være drittsekk.

Byr 3000,- for den greia di, koster jo 2500,- for Wii inkl. play og slikt også 500,- for zelda. Også er den brukt... :blunk:

jeg kan bytte mot min xbox360 med 20GB harddisk, en trådløs kontroller og en med tråd, spillet Pro Evolution Soccer 6, headsett som er ltt tapet, og diverse kabler ?

R

roy_nor

Gjest
SITAT(Ally @ 06.01.07, 15.38) 45464
jeg kan bytte mot min xbox360 med 20GB harddisk, en trådløs kontroller og en med tråd, spillet Pro Evolution Soccer 6, headsett som er ltt tapet, og diverse kabler ?
[/b]
Har en som vil vil bytte Xbox 360 premium (uten headset) + ekstra kontroll + HD kabel + Halo 2 + GoW + GoW faceplate + Live frem til april. Hvis ingen topper det, eller kommer med et spill istedenfor en ekstra kontroll så går jeg nok for det tilbudet. :)

Fått bud på 4600,-.

SITAT
Har en som vil vil bytte Xbox 360 premium (uten headset) + ekstra kontroll + HD kabel + Halo 2 + GoW + GoW faceplate + Live frem til april. Hvis ingen topper det, eller kommer med et spill istedenfor en ekstra kontroll så går jeg nok for det tilbudet.

Fått bud på 4600,-.[/b]
noen folk er litt desperate :/

Status
Stengt for ytterligere svar.