Wii - generelle nyheter

Status
Stengt for ytterligere svar.

Tutankoopa

Ole (オーレ)
Ooooh, pressekitet kanadianske journalister har fått fra Ninty. :sikle:

[/b]
Ooh!!! :confused:

Den er lekker ass :D

Great succsess ... NOT! Fikk vit i dag at jeg ikke er langt nok fremme på ventelisten til å få Wii på lanseringen :grine: Men mest sannsynlig har jeg den før julaften sa de :santa:

GameSpot Trauma Center Wii Anmeldelse

Den fikk en positiv 8/10. Meget bra, egentlig, MEN: Hvis du ikke vet det, så betyr delkarakteren tilt deres personelig inntrykk av spillet, akkurat som 1up og Eurogamer gir i sluttkarakter. Vel, i denne anmeldelsen var tilt karakteren på overraskende 10/10! Det vil si at om du har oftest være enig med anmelderen (Greg), er dette tydeligvis et meget godt kjøp. Kanskje jeg sa det på en litt mild måte... :p

Tilt er ikke andmelderens personelige mening. Det er en utligner som er der for at andmelderen skal kunne påvirke gjennomsnittskarakteren i den retningen de føler er riktig. I dette tilfellet er det tydelig at grafikken og lyden trekker gjennomsnittet ned, men da dette ikke har mye å si for helhetsinntrykket får spillet en høy tilt.

Tutankoopa

Ole (オーレ)
Hvor på lista var du? :eek:
Jeg er 14 hos den lille Spidermanen i Oslo, men håper for guds skyld det holder.
[/b]
Jeg er ikke helt sikker på hvor på lista jeg er, men jeg vet at de bare fikk inn 29 maskiner til launch. Og de sa til meg på forhand at de regnet med flere hundre, hvis ikke jeg hørte helt feil da :tenke:
De sa bare at siden jeg skrev meg opp i august ville jeg ha gode sjanser for å få den for jul ... og de har også sagt de skulle få flere hundre maskiner :blunk: Kanskje jeg burde være redd :p
Btw Bor i Kr.Sand....

Uansett, kommer Far Cry Vengeance til å ha online multiplayer? Går det an å laste ned den funksjonen senere om ikke ???

Det er ikke helt klart enda. Mange plasser sier at en modus Chaos skal være mulig å spille online. Andre sier at ingen av launch-spillene har online-støtte, og har jeg rett, er det flest som står for den andre alternativet. Om det vil gå ant å laste ned en online-modus senere? Fult mulig, ser ikke bort fra det. :)

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Ingen av launchspillene har onlinestøtte, Nintendo er ikke klare for å åpne onlinedelen for spill helt ennå. Med det mener jeg online multiplayer; Virtual Console, Wii channels og alt det der fungerer fra dag 1.

Tror jeg drøyer Red Steel etter å ha lest anmeldelsen.

Sånn forresten; noen forslag til artige multiplayer-spill (les: multiplayer, ikke nødvendigvis med online-støtte) som kommer på launch? Zelda er et garantert kjøp, men jeg har lyst på et spill jeg kan spille med venner og er litt usikker på hva jeg skal gå for. Hadde bare Exite Truck kommet på wii-launch hadde jeg ikke trengt å tenke på dette :/

Vel, etter å ha lest Twilight Princess omtalen der og etter å ha lest denne kommentaren til GS sin omtale av Red Steel, tar jeg ikke imot tips om hvilke spill jeg skal kjøpe og ikke kjøpe fra GS lenger. Nå er det kun oppdateringer jeg skal ta imot fra GS, nei vent, der kommer jo gonintendo inn. XD

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Super Monkey Ball er vel midt i blinken der, det er iallefall det eneste spillet jeg har tenkt å kjøpe på dag 1, ved siden av Zelda. I tillegg til den geniale standardmodusen har du rundt 50 minispill i pickup&play-stil.

Lodin

Der Waaaah
Jøss til varm potet Red Steel er blitt da. Godt at spillet kommer til å ha vært ute en stund og virkelige gamere kommer til å ha lagt seg opp en mening om det før det slippes i Europa. ^_^

EDIT: Kotaku leker deilige med Wii kanalaene:

:sikle:

:eek: latterlig å se at den bruker så lang tid på nedlasting, kopiering, generelt dataoverførelse

Ikke latterlig, men mer underlig. Etter å ha sett videoer av hvor fort maskinen får til å behandle bilder og videoer var det overaskende å se at det tok såpass lang tid. Er det en software eller hardware-greie? Mulig at Nintendo oppgraderer firmwaren senere for å gjøre prosessen en smule raskere?

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
En ting er at SD-kort har en egen hastighet de klarer å operere på (noe av det samme som brenne-cd-er før i tida tror jeg), og det kortet han brukte var ikke i største laget så det kan hende det er litt gammelt. Nei, overføringa var ikke imponerende i det hele tatt. Det ligger mye dekryptering og verifisering i bildet, men det får være grenser. Det virka som han hadde litt problemer med SD-kortet sitt, så jeg håper det hele blir forbedret over en update.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Vanlige SD-kort har en overføringshastighet på 100-200Mbit/s, noe som vel burde holde.

Status
Stengt for ytterligere svar.