Wii MotionPlus-tråden

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen

MotionPlus-addonen som endelig gjør at Wiimoten får den funksjonaliteten vi alle trodde den skulle ha da konsollen ble annonsert, har vært ute i noen uker allerede. Så langt er det bare spilla Grand Slam Tennis og Tiger Woods PGA Tour 10 som støtter den, men i morgen 24. juli slippes Wii Sports Resort, hvor vi får spille basketball, bordtennis, golf, bowling, skyte med bue, kaste frisbee, kjøre vannskuter, kano, wakeboarde, drive med hanggliding, og fekte med sverd!

Sports Resort skal iallfall kjøpes inn i morgen. Inntrykk går i denne tråden!

demake

Seksuelt godteri
Hva med pulsmåleren? :argh:

Resort skal anskaffes så fort jeg har penger til det. Wii Sports var konge og er fortsatt et av de beste eksemplene på hva som gjør Wii unik. Synd at ikke fler designere har brukt det som eksempel på hvordan man faktisk bør implementere Wii-kontrollen. Tennis er det spillet som har gitt best følelse av kontroll jeg har prøvd.

oma

Village Drunk
Resort skal anskaffes så fort jeg har penger til det. Wii Sports var konge og er fortsatt et av de beste eksemplene på hva som gjør Wii unik. Synd at ikke fler designere har brukt det som eksempel på hvordan man faktisk bør implementere Wii-kontrollen. Tennis er det spillet som har gitt best følelse av kontroll jeg har prøvd.
Hva? Du har jo ikke en gang kontroll over hvor Miien din løper, det eneste du gjør er å vifte i riktig øyeblikk?

Lodin

Der Waaaah
Gidder ikke plukke opp dette før no sosial spillings nærmer seg. Skal sikkert passe no unger en eller annen gang i sommer så da passer det bra.
Sånn ellers venter jeg på Red Steel 2 og mulighetene for om det kan bli ok. :ermm:

oma

Village Drunk
Oma: Eh, nei? Du kan jo faktisk lage skruballer, justere kraft og sikte?
Jeu. Det er mer grunnlag for mestring i Wii Sports generelt enn hva mange gir det cred for.
Ok, selvom jeg ikke visste det, så gjør det ikke det jeg sa mindre riktig. Det handler fremdeles kun om å slå på riktig tidspungt, om du slår hardt/mindre hardt, har skru/ikke skru eller sikter/ikke sikter, så er jo tross alt det bare ting en skal forvente av ett tennisspill.

Har dere prøvd noen andre tennisspill i de senere årene? Da er dere kanskje inne for en total klimatisk opplevelse. Der kan man også velge hvor hardt en skal slå, om en vil slå skru og sikte! I tillegg så kan man bevege spilleren en er også!

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Wii Sports Golf og Wii Sports Bowling er fortsatt det beste innenfor golf- og bowlingspill jeg har vært borti. Nå skal det nevnes at jeg ikke har spilt Tigerskau 2010 da.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Kan ikke noen som har spilt det siste taigervudds med motion+ si noe om hvordan det er. Pakka er egentlig ganske rimelig, til 500-549kr for både dingsen og spillet, så det frister.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jeg er på ferie for tida, så jeg har ikke fått gjort helt det store i hverken Grand Slam Tennis eller Tigerskog 10. Førstnevnte gir deg ånkli kontroll på både hvor ballen skal og hvordan den skal komme seg dit og du kan kontrollere figuren din. Dette må derimot læres skikkelig (læringskurve, på min Wii?) så det kan virke frustrerende i starten om man ikke skjønner helt hvorfor slaget gikk til helvete (posisjonering vel så mye som timing og slagbevegelsen).

Tigerskau 10 er Wiiens hittil aller beste eksempel på awesome frihetsfølelse! Det er stort sett det jeg har å si om spillet. Selve gameplayet er temmelig upåklagelig, føkker du slaget er det DIN feil. Det er derimot fortsatt golf, så man må tåle kommentatorer med v-genser og at en runde på 18 hull faktisk tar litt tid. Kommentatorene kan derimot slås av og gamet lagres.

Det var så mye jeg gadd å skrive på en telefon..