Wii Q1 release list

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
2. februar
The Ant Bully Action
Rampage: Total Destruction Action

9. februar
Avatar: The Legend of Aang Action
Barnyard Adventure

15. februar
Super Fruitfall Puzzle
Gottlieb Pinball Classics Action
Excite Truck Racing

23. februar
Kororinpa Puzzle

2. mars
Driver: Parallel Lines Action
Sonic and the Secret Rings Action/Platform

9. mars
Chicken Little: Ace in Action Action
Mercury Meltdown Revolution Puzzle

15. mars
SSX Blur Sport
Tiger Woods PGA Tour 07 Sport

16. mars
Metal Slug Anthology Action
The Grim Adventures of Billy & Mandy Action

23. mars
Heatseeker Simulator
TMNT Action
Wing Island Simulator

29. mars
The Godfather: Blackhand Edition Action
Medal of Honor: Vanguard FPS

30. mars
Prince of Persia: Rival Swords Action
Meet the Robinsons Action
Blazing Angels: Squadrons of WWII Simulator
Dragon Ball Z: Budokai Tenkaichi 2 Fighting
Brothers in Arms: Hell's Highway FPS
Mario Party 8 Party

27. april
Eledees Action
Mortal Kombat: Armageddon Fighting
Legend of the Dragon Fighting

25. mai
Shrek the Third Action/Adventure

Q1 2007
Baja Mania Racing
Baja Destruction Racing

Are you not entertained!?!

Tutankoopa

Ole (オーレ)
... I grunnen ikke... Bah, så kjedelig da. Enda en grunn til å satse på Red Steel...

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Enda en grunn til å kjøpe seg en Xbox 360, sier nå jeg. *telle opp knappene i pengepungen*

Tutankoopa

Ole (オーレ)
Tror dere vi får se noen nye spill på den spillmessen i mars? Husker ikke hva den heter, men Miyamoto skal jo tale og allting.

Talen heter "A Creative Vision" såvidt jeg husker :p

Novastrum

Feminist-elitist
Oi ... dette var forferdelig skuffende saker. Det er som å se filmutvalget på en BRIO-butikk.

Jeg ønsker meg Metroid, men det er ikke der. Om et halvt år vil det være ganske kjedelig å gå tilbake til GC-grafikk. Ser ikke ut som om Ninty får penga mine med denne taktikken.

Da gidder ikke jeg stresse med å kjøpe meg Wii med det første ihvertfall. Denne lista var rimelig uinteressant.

Lodin

Der Waaaah
Jeg plukker ihvertfall opp Excite Truck, SSX Blur, Metal Slug Anthology og Eledees på dag en. Kommer vel og til å titte nøye på anmeldelsene av Heatseeker og Godfather. Heatseeker er sånn der pew-pew Afterburneraktig flysill og kan bli fett med Wiimoten, mens Godfather som starta som en ok, men litt ensformig GTA klone vistnok er blitt bedre for hver gang det har kommet i ny utgave. Veit ikke om jeg stoler helt på det så jeg venter som sagt på anmeldelser.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Fikk akkurat inn en brosjyre fra Bergsala med et par spill som ikke stod på ToTheGame. Mario Party 8 (30. mars) og Sonic and the Secret Rings (2. mars). Ført inn i lista.

Står også noen setninger om Kororinpa (23. feb):
"Benytt din Wii Remote til å rulle kuler gjennom ulike 3D-labyrinter med høyst varierende vanskelighetsgrad og forsøk å få tak i edelsteiner samtidig som du prøver å unngå farer i dette utfordrende puslespillet. For å lykkes må du rotere håndkontrollen og vippe den i alle mulige retninger."

Så da fikk Nicholas rett i at det var et Kurukuru Kururin-aktig spill. Men er ikke Kororinpa en japansk uttalemåte på det homo-Tingle bruker å si?

Lodin

Der Waaaah
Sonic blir jeg muligens og nødt til å plukke opp. Ser ut til å bli det første virkelig gode Sonicspillet siden Adventure på Dreamcasten. Må bare vente å se hva folk syns om den endelige versjonen. ^_^

Mercury Meltdown og SSX: Blur er de mest spennende titlene på listen for min del. Prince of Persia og Godfather har jeg allerede spilt. Første er veldig bra og siste er mer enn dugbart, så det blir jo allikevel spennende å se hvor godt utviklere får til å implementere WII-kontrollene i "vanlige" spill. Det er en ganske kjedelig liste, det er det ingen tvil om. Men det viste vi jo allerede før launchen at det ville være første halvåret, gjorde vi ikke?

D

Deleted member 91

Gjest
Blir nok bare røde ting for min del også, muligens Eledeeds også. Jeg mistenker at hva som egentlig skulle bli en launchtittel blir like stort fem måneder senere. Utover det, var det i sann Nintendo-ånd jævlig lite å bli imponert av. Alt av multiplattformspill kjøper jeg selvsagt på 360 istedet, så med mindre et eller annet FPS kommer med et helt sinnsykt bra kontrollsystem blir det nok bare firstpartytitler på meg. Heldigvis har jeg planer om å fylle inn tomrommene med Nintendo-spill fra forrige generasjon. Stå over GameCube når Wii ikke er særlig kraftigere uansett = win. ^___^;;

Kilik

Lokal moderator
SITAT(Tales @ 29.01.07, 11.02) 49374
Prince of Persia: Sands of Time var moro på GC, kanskje jeg skaffer Rival Swords også. Er det en remake av ett tidligere spill eller noe sant?
[/b]
Jepp, konvertering av The Two Thrones fra 2005.

Ser ut til at Wii er inne i en periode med spilltørke som vi så ofte så på GC. Eledees og Excite Truck fikk middelmådig kritikk når de kom ut i statene, så de står jeg over. Sonic har jeg litt forhåpninger til selv om serien har tapt seg kraftig de siste årene. Tiger Woods 07 kan bli verdt å skaffe seg hvis EA utnytter Wiimoten skikkelig. Ellers er det ikke mye å skryte av. En god del filmlisenser og omtrent 80% er PS2/Xbox-konverteringer. På tide at utviklerne finner på noe originalt til Wii-en...

Super Paper Mario kommer ut i april i USA og forhåpentligvis før sommeren også her. Ellers kommer det nok ingen storspill før til høsten (Metroid Prime 3, Super Mario Galaxy, No More Heroes). Super Smash Bros. Brawl tror jeg ikke kommer hit før i 2008.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
SITAT(kilik @ 29.01.07, 16.02) 49416
Jepp, konvertering av The Two Thrones fra 2005.[/b]
Jasså? Det har jeg hatt lyst til å prøve, men Xbox-utgaven lot meg ikke sette invert på Y-aksen, så jeg ga spillet til brodern.

*skrive på ønskelista*

D

Deleted member 91

Gjest
SITAT(kilik @ 29.01.07, 16.02) 49416
Super Smash Bros. Brawl tror jeg ikke kommer hit før i 2008.
[/b]
Jøss, virkelig? Etter det lille jeg har hørt trodde jeg ikke det var usannsynlig at det kom i statene i mai eller noe slikt. Jaja, får holde på med Melee enn så lenge.

Kilik

Lokal moderator
Med tanke på hvor lite vi vet om spillet tror jeg det er langt unna. Spillet er kanskje Nintendos første virkelig forsøk på et onlinespill og det vil nok ta noen måneder med betatesting. Dessuten tror jeg Ninty vil unngå at det dukker opp samtidig med deres andre kommende storspill. Men vi får se...

Hm... mener å huske en e3-konferanse, der Smash Bros-skaperen sa det ville bli det første onlinespillet til wii... eller husker jeg feil nå?