Wii selges - SOLGT

Status
Stengt for ytterligere svar.
#1
Selger min Nintendo Wii med følgende tilbehør:

- Wii (ledninger, stand og eventuelt eske, for de som skulle være interessert)
- 4 Wii Remote Controller
- 4 Wii Nunchuck


Spill:

- The Legend of Zelda: Twilight Princess
- Wario Ware: Smooth Moves
- Super Monkey Ball: Banana Blitz
- Need for Speed: Carbon
- Excite Truck
- Wii Play
- Wii Sports


Virtual Console spill:

- Super Mario 64 (N64)
- The Legend of Zelda (NES)
- Zelda 2: The Adventure of Link (NES)
- Super Mario Bros. (NES)
- Ice Climber (NES)
- Bomberman 93 (TURBO GRAFX16)
- Dungeon Explorer (TURBO GRAFX16)
- Bonk's Adventure (TURBO GRAFX16)
- Ninja Turtles (NES)
- Kid Icarus (NES)
- Donkey Kong (NES)
- R-type (TURBO GRAFX16)
- Kirby's Adventure (NES)
- Sonic the Hedgehog (MEGA DRIVE)
- Gunstar Heroes (MEGA DRIVE)
- Bio-Hazard Battle (MEGA DRIVE)
- Super Castlevania IV (SNES)


Alt sammen er i flott tilstand. Wii-konsollen ble kjøpt på lanseringsdagen her i Norge. Alt kjøpes samlet. Jeg betaler porto.

Det er bare å legge inn bud, så lenge det er ett bud på alt sammen. Jeg skal selge alt innen neste uke. Så hvis jeg ikke får noen bud, så selges alt til brukten her i byen.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#2
Dette må jo være en aprilspøk! Hvem i sin rette forstand ville finne på å selge Wii-en sin?

Good one, Freezar.
 
#3
Det er faktisk ikke en aprilspøk. Jeg kommer til å la tilbudet stå fram til onsdag, har ingen bydd innen det, så selger jeg hele greia til brukten.
 

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
#4
Hadde jeg hatt penger, hadde jeg kjøpt den. Regner med at du vil ha minst 5k for den. Men kan jeg spørre om hvorfor du gjør dette?
 
#5
Vel, du bor jo i Sandefjord. Jeg regner med at du på sett og vis er ærlig, så jeg kunne muligens solgt den til deg, og ventet med betalinga.

Alt jeg trenger er ett bud. Og 5k ville vært tyveri fra min side, så mye er den på ingen måte verdt.
 

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
#6
Joda. Hadde det ikke vært for Roskilde, Bulgaria og sånn helvetes bil jeg har bulka borti, så. Jeg skulle ønske jeg kunne slå til her og nå, men jeg ikke ta risikoen økonomisk. Hvis du fortsatt har den når sommeren begynner å nærme seg slutten, så kan jeg kanskje slå til ;)

Og btw. Jeg bor ikke i Sandefjord lenger. Har flytta for meg selv til Horten.
 
#7
Hmm ... det blir værre. Jeg har planer om å kvitte meg med den innen onsdag, å ha den ståenes her i noen måneder er uaktuelt.

Det er bare å komme med skambud, dere har uansett noen dager til å bli bydd over, hvis det skulle være redselen deres.
 
#9
Gi meg ett bud. Så kanskje vi begynner å nærme oss en forståelse.
 
#14
Da var pakken solgt. Kjøperen ble CockMcBalls. Prisen kom på 3500kr.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.