Wii til salgs

CockMcBalls

El Sabor Professional
#1
Zelda er runnet og Wii er for meg dermed uinteressant.
I den anledning gir jeg DEG en sjanse til å bli den heldige eier av en max strøken Wii!

Maskinen ble kjøpt 8. desember og fremstår som ny.

Utenom Wii Sports og remoten + nunchuk som kom med maskinen følger dette med:

Zelda: Twillight Princess
Wii Play

Wii Remote
Nunchuk
VC-kontroller

VC-titlene Ecco the Dolphin og Super Mario 64 ligger også på maskinen.

Alt av esker (ikke til kontrollerne) og manualer er i prima stand, kvitteringen er der også.

Kan hentes i Stavanger-området, eller selvsagt sendes, på kjøpers regning.



Koz.
 
#3
Si en pris...
 
#6
Da byr jeg 3100 + porto. :)
Så starter vi iallefall showet med et litt mer reelt bud enn 2000. Lzm. (legg merker til hvordan jeg benytter meg av <strike>kjøpers</strike> selgers lingo for å skape lettere tone og god tone. Detta lærer dere ikke på skolen barn B))

Redigert: Jeg benytter meg av selgers lingo, ikke kjøpers. I dette tilfellet er jeg foreløpig kjøper, og det er ganske innlysende at jeg som oftest benytter meg av min egen lingo. Takk.
 

CockMcBalls

El Sabor Professional
#7
3100 ja! Nå begynner det å se bra ut her. :)

Aetas: Grunnen til at jeg selger den står faktisk i første linje i hele emnet.
 

CockMcBalls

El Sabor Professional
#9
Selger helst unna alt i én pakke for enkelhetens skyld, tror ikke du vil ha problemer med å selge det videre eller få bytta det bort egentlig.
Hvis du gir 3600 +porto er jeg egentlig villig til å avslutte budrunden imorgen tidlig.
 
#10
Men.. Men.. Jeg brukte jo lingoen?

Hihi, uansett, det er et stykke over hva jeg har råd til, så jeg er ute av budrunden. Det hadde nok vært inneforstått dersom jeg bare lot vær å svare, men jeg kjeder vettet av meg, så denne posten er høydepunktet på kvelden min.

Hepp.
 
#11
SITAT(CockMcBalls @ 29.01.07, 21.11) 49492
Selger helst unna alt i én pakke for enkelhetens skyld, tror ikke du vil ha problemer med å selge det videre eller få bytta det bort egentlig.
Hvis du gir 3600 +porto er jeg egentlig villig til å avslutte budrunden imorgen tidlig.
[/b]
3600 pluss porto går greit det. Kan alltids selge Zelda til en kamerat.