Wii U Vennekoder... Nei vent, vennenavn!

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#21
Når denna jævla kassa en gang i tida får surra seg til å trekke ned faens System Update så blir jeg nok Fetthesten her også.

Edit: Kan noen snart vise Nintendo hvordan man mekker wifi-støtte? Greit nok for meg som klarer å google litt, men hvermannsen som blir møtt med detta... gubbevaremegvæl, blir nok sinna barnefamilier på julaften ja.

Editedit: Klart for å legge til Fetthesten her også, ja. Jeg la til alle på lista. Og nå er min santen snart Wind Waker HD inne på kassa også.
 
#22
Sånn. La til de navna jeg kjente igjen. Jeg er Klaymeh her og, fordi det fins andre teitinger enn meg som liker Neverhood og som alltid kommer meg i forkjøpet, tydeligvis.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#23
Alle er lagt til! Jeg er… FilipmedF!

Edit: Førstelista må oppdateres gett.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#24
La deg tell, han derre @Lodin kan snart slutte å værra snåbb og legge meg til han også synes jeg.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#25
Oppdaterte førstepost jeg, om noen ikke er med beklager jeg det, skrik ut!
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#26
Nintendo er noen dicks og nekta meg å bruke "kak" i noen som helst form fordi det var brudd på ett eller annet.

Så da ble det SG-Karlsen
 

Lodin

Der Waaaah
#29
Dramatisk. WiiUen bare henger seg opp om jeg godkjenner requesten til Kak. Får ta å sende en selv istedet.

E: Finner ingen brukere som heter SG_Karlsen...
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#30
Ikke underscore!
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#31
Jeg fikk en request av "kak" men det hang seg da jeg godkjente, og "SG-karlsen" med bindestrek finner jeg ikke.


EDIT: Jeg fant derimot iAmAhab, men det hang seg da jeg prøvde å sende en request den veien. Jeg tror noe har bæsja på seg borte hos Nintendo i dag.

EDIT: @kakarlsen har ikke begynt å bruke MiiVerse enda, derfor er han ikke sporbar.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#32
Har vært feilmeldinger ut av ræva på eShop/Miiverse/alt mulig rask på Wii U denne uka. Sikkert pga. Nintendos servere ikke klarer å takle den massive onlineaktiviteten fra mastodonten Super Mario 3D World.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#33
Godkjente kak fra den vanlige vennelista, det gikk fint.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#35
Nå har jeg endelig penetrert nintendont network christmas holiday chinese wall of fortune og fått meg en konto:
novastrum
 
#36
Bare slenger opp her at jeg og @Robsnow kommer til å spille en del Monster Hunter 3 Ultimate fremover. Hadde vært morro hvis flere hadde blitt med. Rob er Hr4 og meg selv er 1 siden filen min ble slettet. Men jeg kommer til å ta han igjen i løpet av kvelden, siden jeg er så rå.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#37
Okay, sei ifrå så skal jeg prøve å slenge meg med. Helst litt seint på kvelden. PS: Jeg er drittdårlig, tror jeg har spilt såpass langt i tutorialen at jeg har funnet "basen" i hula utenfor byen.
 
#40
Crap, leste ikke skikkelig og brukte ikke Miiverse for å legge til folk. La til listen av brukere via friends, nå som jeg går på Miiverse så står det pending på alle. Må jeg kansellere alt og starte på ny? Argh, Ninteeeeendo!!