Wii utsolgt i Oslo?

R

roy_nor

Gjest
Jakter på en Wii konsoll, ettersom jeg ikke forhåndsbestilte så sitter jeg i baret nå :p

Noen som har vært innom en butikk i oslo som har flere wii konsoller igjen? :grine:

Den første leveransen som kommer, kommer 15 des.

Skaff deg en vann innen en av de store butikkene :p Det gjordet jeg XD Satser på at smartclub får en del maskiner.

*Tusle in på Spiderman*
"Får dere inn flere wii-konsoller før jul eller?"
"Det gjør vi vet du"
"Ah supert, mulig å skrive seg på en venteliste?"
"Det er det vet du!"

Og Eivind skal mastrubere til Zelda i romjula. :kos:

R

roy_nor

Gjest
SITAT(Eivind @ 12.12.06, 09.04) 41303
*Tusle in på Spiderman*
"Får dere inn flere wii-konsoller før jul eller?"
"Det gjør vi vet du"
"Ah supert, mulig å skrive seg på en venteliste?"
"Det er det vet du!"

Og Eivind skal mastrubere til Zelda i romjula. :kos:
[/b]
kjedelig hvis du er nr 16 på lista og de bare tar inn 15 maskiner :p

Men skal gjøre det samme =) Takk for tipset!

SITAT(Klaymen @ 12.12.06, 14.12) 41362
Var innom lefdal i dag, og de hadde hverken peiling på når neste leveranse kom, eller hvor mange maskiner de fikk.
[/b]
Det ryktes 15 des. Selv satser jeg på det og at han jeg kjenner klarer å skaffe meg en konsoll.

har ikkeno med saken å gjøre men siden det var så god wii stemning her tenkte jeg kunne spørre,

kan wiien spille filmer?

D

Deleted member 91

Gjest
Nope, det kan den nok ikke. Japanerne skal visstnok få en versjon som kan det sånn litt ut på året, men vi slipper å ha enda en DVD-spiller stående i hylla.

Nja. Hadde vært litt greit å ha for de som ikke kan ha kobla til to maskiner på en tv. Blir litt fucked for meg siden 360'en har HDkablene mens wii'en kommer til få komponent inngangen. Og da blir graffikken herpa ;_;

D

Deleted member 91

Gjest
Du kan jo vurdere en sånn derre swtiche-boks-sak som du plugger alt rasket inni, også har du en fjernkontroll som lar deg skifte kilde. Er ihvertfall noe sånt jeg skal vurdere når jeg får tak i komponentledninger til Wiien min.

SITAT(Nicholas @ 12.12.06, 22.12) 41632
Du kan jo vurdere en sånn derre swtiche-boks-sak som du plugger alt rasket inni, også har du en fjernkontroll som lar deg skifte kilde. Er ihvertfall noe sånt jeg skal vurdere når jeg får tak i komponentledninger til Wiien min.
[/b]
Seriously, finnes det? Si ifra når du har fått skaffa det, slik at jeg veit hvordan det funker før jeg skaffer meg det.

Siden det allerede har vært litt avsporing: er det slik at man kan spille av .avi-filer man har liggende på SD-kortet sitt?

Tror forøvrig jeg skal skrive meg på en eller annen venteliste jeg og.