Wii Virtual Console Fix!

#1
:eng101:


SITAT<div class='quotemain'>Subject: RE: NES, SNES eller Sega-titler lansert og lastet ned før april 2007
Date: Fri, 13 Apr 2007 11:54:44 +0200
From: support@nintendo.no
To: *****@hotmail.com



Jeg vet ikke om dette funker. Men prøv i det minste. Hvis det ikke går har Nintendo Support morbid humor.


 

Lodin

Der Waaaah
#2
SITAT
- Start spillet
- Trykk på Home-knappen
- Plugg i Nunchuk
- Gå inn på manualsidene til spillet
- Trykk A, 2 og Z samtidig
- Da hører du et pling og spillet er nå satt i interlaced-modus
- For å skifte tilbake til non-interlaced gjør du akkurat det samme, men trykker A, 1 og Z samtidig i stedet[/b]
Herre jesus... Det er faktisk verre enn det kjipe Isle of Rohdes greia til Sony!
 
#3
Jeg testet det nettopp med A Link to the Past og Castlevania IV, som er de eneste spillene på den listen jeg har, og det funket strålende.

Syns fortsatt de kunne gjort det hele litt mindre kryptert da.
 
#4
Dette høres jo aldeles strålende ut. Kanskje Sonic blir spillbart igjen? Skal prøve neste gang jeg skrur på den vakre vene hvite boksen.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#5
Testa nettop med Super Mario Bros. Mest merkbare forskjellen var lag/slowdown.
 
#6
Hvordan? Det har da ikke vært hastighetsproblemer på Super Mario Bros.?
 
D

Doctor Downs

Gjest
#7
Hvis du fyrer opp updaten (A+Z+2 på manualmenyen, altså) liker plutselig ikke spillet at det skjer for mye på skjermen på én gang. Det er ikke snakk om konstant hakking, bare et sekund slow motion og flimrende animasjoner. Så kjent ut, så jeg regner med at jeg husker det fra originalen på NES. Det bildet flimrer litt dessuten litt, men det kommer vel bare av av høyere bildeoppdatering (?).
 
#8
Fyrte opp SMB selv nå, samme resultat som deg. Ser mer ut som det gjorde på NES, men akkurat i dette tilfellet skjønner jeg ikke helt hvordan det skulle være noen fordel?