Wii vurderes solgt.

Status
Stengt for ytterligere svar.
R

roy_nor

Gjest
Har runda Zelda nå og plutselig så var det ikke så mange spill som så intrs ut. Virker som om det er lenge til neste nintendo spill ihvertfall.

Så!
Wii = 2795,- (elkjøp, m/ kvittering)

Wii kommer med følgende:
Wii-konsollen (hvit)
Wii Remote
Nunchuk
Wii Sports
Sensor Bar
Wii Stand (for å sette maskinen vertikalt)
AC-adapter
AV-kabel

+ ekstra Wii remote = 499,- (elkjøp)
+ komponent kabel = 100,- (play-asia, 3parts kabel, gjør akkurat samme jobben som orginal nintendo kabel Psycho Mantis)
+ Zelda Twilight Princess til Wii = 599,- (SpaceWorld)
+ Wii 2000 Points card = 249,- (SpaceWorld)

Mario bros, Gunstar Heroes og Bomberman 93 er kjøpt og ligger på maskinen.

Bud any1? Maskina er i oslo, og eska til Wii'n ligger i tønsberg, men den kan evnt kjøper få ved en senere anledning.

Hmm.. kjøpte du for mer enn 30 dager siden? Ellers kan du vel gå og få pengene tilbake på Elkjøp?

R

roy_nor

Gjest
SITAT(Grønn Zebra @ 05.01.07, 19.20) 45283
Jeg byr 2k.
[/b]
Alt under 4k blir ignorert.

Jeg betalte:
Wii = 2800,- (elkjøp)
Wii remote = 499,- (elkjøp)
komponent kabel = 100,- (play-asia)
Zelda TP = 599,- (SpaceWorld)
Wii 2000 Points card = 249,- (SpaceWorld)

Det bliiiir.. 4247,-.

Jeg kan slenge med en lader og 4 oppladbare batterier til Wii-Remotene som jeg kjøpte samtidig som jeg kjøpte Wii.

Skal jeg selge så selger jeg samlet! :p

Om noen skulle være intrs i å bytte i en Xbox 360 så er jeg små intrs. :)

SITAT(Revan @ 05.01.07, 18.40) 45277
Hmm.. kjøpte du for mer enn 30 dager siden? Ellers kan du vel gå og få pengene tilbake på Elkjøp?
[/b]
For 30 dager siden var ikke engang Wii lansert i norge. :p

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Det som vil bli ignorert er deg selv, siden man får alt det der nytt for 4k.

R

roy_nor

Gjest
SITAT(Buggz @ 05.01.07, 20.32) 45294
Det som vil bli ignorert er deg selv, siden man får alt det der nytt for 4k.
[/b]
Lykke til med å finne den i butikken. :)
Edit: Men for all del, bare å legge inn skambud på halve prisen. Får jeg kjøpe en kjeksboks 360 av deg for 1500,- kanskje? :)
Edit2: Buggz; du har Wii, så setter pris på om du holder kommentarene dine for deg selv. Åkai? :)

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Altså hvorfor han har jo rett? Lykke til, du får aldri solgt om du ikke finner noen som er tilbakestående. Greit nok at 2k er et noe kjipt tilbud, men det er nå så som så.

Edit:

Wii = 2000,-
Wii remote = 300,-
komponent kabel = 100,-
Zelda TP = 500,-

2900 da gitt om man kjøper der det er billigst. Siden det attpåtil er brukt ville jeg ikke gitt mer enn 2,5k Wii poeng som er brukt er da bare idiotisk å legge på...

SITAT(Zer0s @ 05.01.07, 20.45) 45296
Lykke til med å finne den i butikken. :)
[/b]
Det er ikke lenge til neste leveranse og det kommer enda en leveranse kort tid etterpå, så det argumentet der duger ikke.

SITAT(Zer0s @ 05.01.07, 19.42) 45290
Alt under 4k blir ignorert.

Jeg betalte:
Wii = 2800,- (elkjøp)
Wii remote = 499,- (elkjøp)
komponent kabel = 100,- (play-asia)
Zelda TP = 599,- (SpaceWorld)
Wii 2000 Points card = 249,- (SpaceWorld)

Det bliiiir.. 4247,-.

Jeg kan slenge med en lader og 4 oppladbare batterier til Wii-Remotene som jeg kjøpte samtidig som jeg kjøpte Wii.
[/b]
Det er vel ikke så veldig interessant å vite hva du betalte for Wii-en og Wii-utstyret. Skal du finne verdien på utstyret ditt nytt, så må du jo gå utifra de rimeligste prisene. En Wii Remote koster kanskje 499,- på Elkjøp, men den koster rundt 300,- på DVDBoxOffice, VideoGamesPlus og Play-Asia. At du betaler 249,- for et Wii 2000 Points Card forandrer ikke det faktum at man får 2000 Wii Points mye rimeligere ved å kjøpe direkte på Wii. Synes du kunne nevnt at det var en tredjeparts komponent-kabel du hadde i pakken også (skal man gå utifra prisen, så regner jeg med at det er det det er, for den offisielle Nintendo komponent-kabelen koster mer på Play-Asia).

R

roy_nor

Gjest
SITAT(Psycho Mantis @ 05.01.07, 21.20) 45303
Det er vel ikke så veldig interessant å vite hva du betalte for Wii-en og Wii-utstyret. Skal du finne verdien på utstyret ditt nytt, så må du jo gå utifra de rimeligste prisene. En Wii Remote koster kanskje 499,- på Elkjøp, men den koster rundt 300,- på DVDBoxOffice, VideoGamesPlus og Play-Asia. At du betaler 249,- for et Wii 2000 Points Card forandrer ikke det faktum at man får 2000 Wii Points mye rimeligere ved å kjøpe direkte på Wii. Synes du kunne nevnt at det var en tredjeparts komponent-kabel du hadde i pakken også (skal man gå utifra prisen, så regner jeg med at det er det det er, for den offisielle Nintendo komponent-kabelen koster mer på Play-Asia).
[/b]
Wii remote koster 385,- fra dvdboxoffice, nunchuk og classic controller tar de 185,- for.
Når det gjelder markedsanalysering når det gjelder Wii hardware/spill etc så har jeg gjort den for lenge siden.

Faktum er at pr i dag, så er Wii utsolgt, og Ola Nordmann må uansett cashe ut akkurat det samme som jeg har gjort for all denna shit'n, han har tross alt ikke peiling på at man kan importere diverse fra utlandet, skulle du importere fra utlandet så vil det ta tid med posten, bor du i Oslo må du gjerne komme og teste&hente Wii'n i kveld for min del.
Dessuten er jeg ute etter en rask handel, og jeg lover at du skal slippe å stå 6 timer i kø utenfor blokka mi for å plukke denne med deg hjem.

Logisk nok så selger jeg ikke fra usa eller canada, og jeg har kjøpt mesteparten av shit'n i norge.
I bunn og grunn så er poenget mitt at får jeg ikke solgt denne for det samme som jeg kjøpte den for eller mer så gidder jeg ikke selge den. Om du overså "vurderes solgt" så er det greit, men la nå for faen emnet mitt være i fred for små ninty fanboy's som er sure for at de ikke har Wii... Plausible or busted?

SITAT(Agahnim @ 05.01.07, 21.19) 45302
Det er ikke lenge til neste leveranse og det kommer enda en leveranse kort tid etterpå, så det argumentet der duger ikke.
[/b]
Mer eller mindre du har forhåndsbestilt eller stiller deg i kø utenfor en butikk som ikke tar imot forhåndsbestillinger så skal du nok se etter neste leveranse. Muligens neste etter der igjen. Wii blir revet ut av hyllene så fort en ny forsyning kommer.

Kilik

Lokal moderator
SITAT(Zer0s @ 05.01.07, 21.34) 45308
Om du overså "vurderes solgt" så er det greit, men la nå for faen emnet mitt være i fred for små ninty fanboy's som er sure for at de ikke har Wii... Plausible or busted?
[/b]
Skivebom. Psycho Mantis var faktisk den første her som skaffet seg Wii.

Etterspørselen er langt lavere nå enn like før jul, så jeg tviler på at du får over 4k brukt...

R

roy_nor

Gjest
SITAT(kilik @ 05.01.07, 21.46) 45310
Skivebom. Psycho Mantis var faktisk den første her som skaffet seg Wii.

Etterspørselen er langt lavere nå enn like før jul, så jeg tviler på at du får over 4k brukt...
[/b]
Vi får se. :) Har lagt den ut på finn.no nå. Av de 10 annonsene som er der nå så er min den billigste (resten er over 5k).
Hvorfor i H gidder Mantis å blande seg hvis han har Wii fra før av?

SITAT(Zer0s @ 05.01.07, 21.34) 45308
Wii remote koster 385,- fra dvdboxoffice[/b]
Nei, Wii Remote koster faktisk i underkant av 280 kroner (Sitert fra Oanda.com: 51.95 Canadian Dollar = 278.54 Norwegian Kroner).
SITAT(Zer0s @ 05.01.07, 21.50) 45311
.
Hvorfor i H gidder Mantis å blande seg hvis han har Wii fra før av?
[/b]
Jeg bare informerer om lavere priser. Hvis du får solgt den pakka for 4000 kroner så gjør ikke det meg noe, men det er passe teit å nevne prisen du ga for det når utstyret kan skaffes rimeligere andre steder.

R

roy_nor

Gjest
SITAT(Psycho Mantis @ 05.01.07, 21.50) 45312
Nei, Wii Remote koster faktisk i underkant av 280 kroner (Sitert fra Oanda.com: 51.95 Canadian Dollar = 278.540 Norwegian Kroner).

Jeg bare informerer om lavere priser. Hvis du får solgt den pakka for 4000 kroner så gjør ikke det meg noe, men det er passe teit å nevne prisen du ga for det når utstyret kan skaffes rimeligere andre steder.
[/b]
Står 293,- NOK der nå, da har nok enten valutaen forandret seg, eller prisen gått ned sisten sist jeg sjekket.

Ja du jeg skal huske å sitere hvor du får tingene jeg selger billigere enn der hvor jeg kjøpte dem neste gang!
Skikkelig god taktikk når man skal selge ting. "Du, vi selger denne til 200,-! Men du får den der borte for 150,-!"

Håper virkelig du klarer å holde meningene dine for deg selv neste gang for det er jævlig irriterende når folk som deg stikker nesa inn der hvor den ikke burde være.

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Jeg foreslår av Zer0s roer seg ned litt. At noe er vanskelig å få tak i eller utsolgt er ikke et gyldig argument for å presse prisen opp på en vare på dette forumet.

EDIT: Da setter vi strek. Frekkheter av den typen du kommer med i det siste innlegget har heller ikke noe her på SG å gjøre. Å komme med saklige opplysninger om hva noe er verdt er ikke å "stikke nesa inn der den ikke burde være".

Status
Stengt for ytterligere svar.