Spennende greier i alle fall. Dette sjekker jeg sikkert ut når jeg får meg maskinen. De jobber visst med å få nunchucken til å virke også. Nettsiden er wiili.com, men den fungerer ikke for meg akkurat nå.
PS. Det er ikke helt der enda, ettersom de ikke peker direkte, men vipper kontrollen i den retningen man vil se osv.
Vel, mye av poenget forsvinner siden de ikke får brukt pointer-egenskapen, men heller bare oversetter tilting til å representere tastetrykk. Som å spille Doom med dansematte.
Vel, mye av poenget forsvinner siden de ikke får brukt pointer-egenskapen, men heller bare oversetter tilting til å representere tastetrykk. Som å spille Doom med dansematte.
[/b]
Selvfølgelig er det ikke noe fordel å bruke den sånn som det er nå. Men får de til pekefunksjonen kan det bli moro. Og folka på wiili.com jobber med det nå.
Artige saker. Hvis man bare satte opp hastigheten og kombinerte det med en nunchuck hadde det faktisk vært mulig å spille sånn. Siktinga blir vel omtrent den samme som med en joypad men men.
Dvs. hvis de fikk alt til å funke riktig så ville det vært som å spill Call of Duty på selve Wiien. Så ja, jeg er imponert over at de får det til å funke, og nei, jeg er ikke ereksjonelt imponert over at det når er mulig å spille HL2 med mindre presisjon enn før.