WIN THIS SHIT BOOI.

#1
Er en stund siden jeg har gitt bort greier mot att dere finner ut spøresmål, så jeg velger og gjøre det en gag til gitt siden jeg er så snill.

Premier denne gang:

Xbox 360 Minnebrikke 64MB !!!GITT TIL YETIPANTS!!!

Skullcandy headsett! !!!VUNNET AV BAD MONGO MEN DONERT TIL K999!!!

Simpsons sesong 1 Limited edition i plast! !!!GITT TIL BAD MONGO!!!


Ikke spør spøresmål bare svar på de!

Konkuransen fungerer slik: Jeg spør ett sett spøresmål og den som svarer korrekt først får velge en premie, det blir da totalt 3 sett med spøresmål.

KLARE?

Spm1:
Nevn alle deler i ett normalt rocke-tromme oppsett. ( og da mener jeg ALLE delene man trenger for og sette opp ett 4 trommers sett, hvor mange cymbaler osv kan så velge selv)

Spm2:
The bled kommer ut med ny skive denne måneden, hva heter den og hvem er vokalist?

Spm3:
Ett annet ord for "klikk" i studio er.....?

Spm4:
Design for designers jobber med debut album, hva heter det og hvem har nylig blitt fast medlem?

Spm5:
Fellah på arabisk betyr?


Første mann som svarer riktig på alle 5 kan velge en premie.

Versågod og begynn! ^_^
 

K999

Keystone State Of Mind
#2
1: 1 Bass drum | 2 Floor tom | 3 Snare |

4 Toms | 5 Hi-hat | 6 Crash cymbal and Ride cymbal

2: Vokalist: James Muñoz Nytt album: Silent Treatment

3: Set?

4: Hope er debut albumet og Ole Anders Amundsen er det nye faste medlemmet? ( Petter Hazen Ole Anders Amundsen) Hvis det er feil, så kan jeg legge til at bandet er fra Østfoldt, og det er tidligere kjent som "modesty" og det er du som startet det.

5: Landsbyboer, småbonde?
 
#3
1: Usikker på hva du mener med ALLE deler, men here goes:
Basstromme, Snaretromme utstyrt med seider, en high-tom mountet oppå basstrommen og en floor-tom frekt plasert på din høyreside. Basspedal er fint å ha. Så setter man opp en hi-hat på din venstre side og suplerer med ønsket antall og typer cymbaler rundt om, settet(crash, ride, splash, china osv). Stemmenøkkel er et must for å tune trommene(går utifra at de er ferdig montert med skinn) etter din egen smak. Ta trommestikkene i hendene og kjør på med noen blast-beats.

2: Vokalist: James Muñoz Nytt album: Silent Treatment

3: "Klikk" sier meg egentlig ingenting da jeg ikke befarer meg i så mange studioer, men tenker du kanskje på metronom?

4: Hope er debut albumet og Ole Anders Amundsen er det nye faste medlemmet? ( Petter Hazen Ole Anders Amundsen) Hvis det er feil, så kan jeg legge til at bandet er fra Østfoldt, og det er tidligere kjent som "modesty" og det er du som startet det.

5: Landsbyboer, småbonde?

w00t
 
#4
Hmm...

1: 14" snare drum, 22" bass drum, 16" floor tom, and 12" and 13" rack toms

2: Ny Album: Silent Treatment. Vokalist: James Muñoz.

3: Action...?

4: Hope er debutalbumet. Tror Ole Anders Amundsen er det nye medlemmet. Han er også medlem i gruppa Adarma.

5: Kamerat...?
 
#5
Spm1:
En finger og et bord. Det er nok det mest normale. Jeg tror det er flere som trommer rock med fingrene på et bord, enn det er som spiller med skikkelig trommesett -- ergo: Finger og bord å tromme på er det mest normale.

Spm2:
James Muñoz heter vokalisten, og albumet heter Silent Treatment

Spm3:
Føkka. Altså "Datamaskinen som lagrer musikken som blir spilt inn er 'klikk'"/"Datamaskinen som lagrer musikken som blir spilt inn er 'føkka'."

Spm4:
Hope er debut albumet og Ole Anders Amundsen er det nye faste medlemmet? ( Petter Hazen Ole Anders Amundsen) Hvis det er feil, så kan jeg legge til at bandet er fra Østfoldt, og det er tidligere kjent som "modesty" og det er du som startet det. :v:

Spm5:
Fellah er på engelsk en feilskriving av fellow, og selvom en araber sier det blir det ikke automatisk til et annet ord. Thus, fellah betyr fyr/kis/kar.

Jeg vant. B)
 
#6
SITAT(Bad Mongo @ 16.09.07, 15.25) 82178
1: Usikker på hva du mener med ALLE deler, men here goes:
Basstromme, Snaretromme utstyrt med seider, en high-tom mountet oppå basstrommen og en floor-tom frekt plasert på din høyreside. Basspedal er fint å ha. Så setter man opp en hi-hat på din venstre side og suplerer med ønsket antall og typer cymbaler rundt om, settet(crash, ride, splash, china osv). Stemmenøkkel er et must for å tune trommene(går utifra at de er ferdig montert med skinn) etter din egen smak. Ta trommestikkene i hendene og kjør på med noen blast-beats.

2: Vokalist: James Muñoz Nytt album: Silent Treatment

3: "Klikk" sier meg egentlig ingenting da jeg ikke befarer meg i så mange studioer, men tenker du kanskje på metronom?

4: Hope er debut albumet og Ole Anders Amundsen er det nye faste medlemmet? ( Petter Hazen Ole Anders Amundsen) Hvis det er feil, så kan jeg legge til at bandet er fra Østfoldt, og det er tidligere kjent som "modesty" og det er du som startet det.

5: Landsbyboer, småbonde?

w00t
[/b]

DU ER EN WINNER, du var først tilog få ALT riktig.

Velg din premie og send meg en PM.
Når det er gjort kommer neste konk.

Psp minnestikka har forsvunnet her så den premien har blirr byttet ut mot ett Xbox 360 minnekort.

Simpsons dvd går til Bad Mongo.
 
#7
Her kommer da del 2 av konkuransen, første mann til og svare helt riktig på følgende 5 spøresmål kan velge seg ett headsett eller en 360 minnebrikke.

Spm1:
I kunsthistorien så er det en isme som heter COBRA, hva står COBRA for og hva mente kunstnerene i denne perioden?

Spm2:
Hva må man gjøre for og få tak i den første tryllestaven i SM 3?

Spm3:
Si meg 3 album/artister jeg har i hylla mi?

Spm 4:
Låten "left hand" kommer fra ett japansk band, hvilket?

Spm5:
Dette handler om lydproduksjon, kan ligge i mastrings området... fullfør ordet: Parametrisk....
 
#8
1. CoBrA - Copenhagen, Brusse, Amsterdam. Kunstnere tilhørende denne bevegelsen fokuserte på semiabstrakte malerier med brilliante farger, voldelig penselarbeid og forvrengte menneskelige figurer.

2. I den første "borgen" må man, like før man går inn til bossen, fly opp til høyre for å komme til et hemmelig rom hvor man finner tryllestaven i en kiste.

3. Deftones, Sigur Rós og The Bled

4. Envy

5. Parametrisk equalizer
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#10
1: COBRA kommer av de første bokstavene i ordene Copenhagen, Brussels og Amsterdam, som var byene der stilretningen begynte. Stilen var kjennetegnet av enkle, abstrakte former, sterke farger og voldsomme penselstrøk, så jeg gjetter det var et forsøk på å gå tilbake til røttene i kunsten eller noe, jeg vettafaen og Wikipedia sier ingenting om det.
2: Hvis du mener Super Mario Bros. 3, så må man denge Iggy Koopa i det flyvende skipet i gressverdenen. Hvis du mener noe annet, så skriv det istedenfor en jævla forkortelse, din hest.
3: I hylla så har du blant annet Deftones - White Pony, Mr. Oizo - Analog Worms Attack, og Sigur Ros - Untitled. Tipper jeg.
4: Jeg tipper Mono. Mhm.
5: Parametrisk equalizer, tenker jeg.
 
#11
Oh. Forresten. Man får den første fløyta på den 3 banen i 1. verdenen, ved å dukke ned oppå en sånn hvit boks og løpe til slutten av banen :p
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#12
Så fint da. Var ikke det han spurte om. :p
 
#13
Dere er flinke gutter ja, men fortsatt så er det ett spøresmål som ikke er helt korrekt, Super mario bros 3 var det jeg mente ja Yeti.
 
#14
Helvete. Greide fint å forveksle tryllestav med fløyte der ja. Var vel bare noe som sa meg at det virka mer logisk å spørre om føyta enn noe så jævlig åpenbart som den første tryllestaven.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#15
Vel, det er Envy som har Left Hand iallfall, så hvis det var hva jeg bomma på... :p
 
#16
Det var det som var morro vet du monty, forvirring.

Dere har det nesten, men fortsatt ikke 100%.

Come on nigguz.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#17
Du har sikkert noe av Mogwai i hylla di også, hvis det er det det kommer an på. Jeg mener; til og med jeg har White Pony og () i hylla, så de har du garantert.
 
#18
Jeg gjør det enkelt her, alt er riktig untatt hva jeg har i hylla mi, det spøresmålet har ingen gitt 3 korrekte artister/album enda.
Så da er det førstemann til og få til det, siden alle andre da bare kan kopiere svarene deres uansett.

Og ja det var envy ikke mono;)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#19
Det du har i hylla di er My favourites are Deftones, The Bled, Mr. Oizo, American Football, Owen, Engine Down, Sigur Rós, Mogwai, Mono and many more.
 
#20
Yetipants is the WINNER.
Du kan velge en premie og sende en Pm med details.
Aha, du tok favoritt bandene til Ole du gitt!:)

Neste spøresmål serie kommer kl 21.00 for sjansen til få få Skullcandy headsett rett hjem.