WIN THIS SHIT BOOI.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#21
360-minnekort takk!
 
#22
Her er da de siste spøresmålene for den siste premien, ett skullcandy headsett.

Spm1:
Presonus lager hva?

Spm2:
Hva slags gitar amp har jeg?

Spm3:
Gamertaggen St Hazen har ett motto, hva er det?

Spm4:
Icarus navnet var brukt i en film som innholder fine damer og gønnere, hvilken film?

Spm5:
Hva skal jeg spise sammen med en film i kveld, cheesedoodles eller lefser?

vær først og vinn.
 
#24
1. Utstyr for studio og innspilling av musikk og lignende

2. Marshall MG100 Stack

3. She sells sea shells

4. Fool Proof

5. Du slår meg som en hardcore fyr, så lefser.
 
#26
Spm1:
Presonus lager hva?
Audioprodukter, som equalizere.
Spm2:
Hva slags gitar amp har jeg?
Du har en Line6 Spider III 120 Stereo Guitar Combo Amplifier selvsagt. Kun det beste til den beste!
Spm3:
Gamertaggen St Hazen har ett motto, hva er det?
This is our world
Spm4:
Icarus navnet var brukt i en film som innholder fine damer og gønnere, hvilken film?
James Bond: Die Another Day
Spm5:
Hva skal jeg spise sammen med en film i kveld, cheesedoodles eller lefser?
Lefser selvsagt, cheesedoodles er fetende på din stramme og flotte, muskuløse figur. :elsk:
 
#29
1

Audioprodukter (bl.a. equalizere).

2

Line6 Spider III 120 Stereo Guitar Combo Amplifier.

3

"This is our world" it is...

4

James Bond: Die Another Day

5

Cheesedoodles...?

:yammer:
 

K999

Keystone State Of Mind
#30
1

Audioprodukter (bl.a. equalizere).

2

Line6 Spider III 120 Stereo Guitar Combo Amplifier.

3

Bedre enn Revan i Gears of War.

4

James Bond: Die Another Day

5

Lefser.
 
#31
Nja, noe nærmer seg riktig.

Ett par er halvriktige, men nei ingen er nærme mål.

hint hint: Jeg er seriøs musiker og lydfetishist, tror dere virkelig jeg ville brukt noe i low end/middels klassen av forsterkere? tenk litt høyere.

Det mat spøresmålet skal dere få gratis, jeg spiste lefser under gaming og ostepop under film.

for og gjøre ting litt lettere så skal jeg si att spm1 er audioprodukter ja, mest kjent for sine lydkort.
Og james bond die another day er også korrekt.

Men så var det da hva er mottet i gamertaggen min? er ikke vanskelig og finne ut og hvilken amp nytes om dagen? dette vet jeg er så og si umulig og svare på om ikke du kjenner meg eller nylig har sett en form for studio opptak eller konsert så jeg gir da hintet, Appelsin.
 
#35
"She sells sea shells" så vidt jeg ser (hvis du er st hazen), men har ikke svart på noen av de vanskelige spørsmålene, så ødelegger kanskje bare konkuransen. Men konkuranser er gøy og premier ennå bedre.
 
#36
Nja, nå har uteena rett.

Det er riktig Motto, men du har heller ikke svart på de andre, men faktum er att du og alle andre likesågodt kan kopiere.


Så det er veldig enkelt, Uteena du kan velge og ta imot premien da du fant hva jeg spørte om her nå, eller så kan du gi den til en annen bruker som har prøvd livet av seg og tydeligvis trenger nytt headsett etter hva jeg forstår, altså Revan.

You choose.

(revan har prøvd og vinne det hele tiden skjønner du, derfor slenger jeg det ut der i tilfelle du ikke egentlig vil ha noe headsett)
 
#37
Når du sier det på den måten, så: Den som svarte flest riktig bør få det, vet ikke hvem det er men du får finne ut av det. Ser foresten at Bad Mongo svarte rett på det mottoet, hvis det ikke er redigert inn i ettertid.
 
#38
Han svarte feil på en del annet.

Så naaaj....

men ja shit, jeg vet ikke jeg.


OK fuck it, ONE QUESTION ONE WINNER.


Final Question:

Kan du Si 3 band jeg har spilt i?