Windows Media Center

#1
Heysann,

Noen som har noe erfaring med dette eller bruker det? Om det skulle være det.. post her så jeg kan spørre noen spørsmål:)

Scorp
 

epp

firm and correct
#3
Spill? Du er på bærtur, Frenzy. Til Scorpiux: fyr løs.
 
#4
Jeg regnet nesten med at det var et spill, siden vi befinner oss i SPILL til konsoller og datamaskiner seksjonen.
Tror det er litt opplagt hva jeg vil frem til her...
 
#5
Ja, ganske opplagt at du vil vise at du ikke vet hva du snakker om. ;)
Les emnetittel så skjønner du at det ikke har noe med spill å gjøre.
 
#6
Les seksjoninndelingen, så skjønner du at dette emnet er ganske så feilplassert.
Scorpiux har mer enn 300 skrevne innlegg under beltet, så èn burde forvente at han vet hvor han skal plassere emnene sine...
Jeg prøver bare å informere folk på en så mild metode som mulig, men neida... enkelte må teskjeèn brukes på.
 
#7
Les seksjoninndelingen, så skjønner du at dette emnet er ganske så feilplassert.
Scorpiux har mer enn 300 skrevne innlegg under beltet, så èn burde forvente at han vet hvor han skal plassere emnene sine...
Jeg prøver bare å informere folk på en så mild metode som mulig, men neida... enkelte må teskjeèn brukes på.
[/b]
Jeg vet nå at den sikkert heller burde ligget under hjelp eller noe, men er det virkelig noe henge seg opp i? Det var sent på natten og ville ha svar kjapt.. så microsoft var enkelt å greit.
 
#8
Trenger kanskje ikke å overdøve hele emnet med at det er feilplassert..? :rulleøyne:

Windows media center som på PC du tenker på? Eller den på Xbox? Den lovlige eller den ikke så lovlige? Den ikke så lovlige funker ihvertfall helt kurant, kan streame og kopiere rett fra nettverket på PCn. Samt at man kan koble seg til Xboxen med FTP. Xboxen støtter også da alt av formater på film, musikk og bilder så å si, codec-pakken er bra. Den skal faktisk fungere endel bedre enn den som M$ har lagd visstnok, både på PC og Xbox. :D
 
#9
Les seksjoninndelingen, så skjønner du at dette emnet er ganske så feilplassert.
Scorpiux har mer enn 300 skrevne innlegg under beltet, så èn burde forvente at han vet hvor han skal plassere emnene sine...
Jeg prøver bare å informere folk på en så mild metode som mulig, men neida... enkelte må teskjeèn brukes på.
[/b]
Og som moderator så kan du flytte emnet, noe du ikke har gjort.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#11
Men å storme inn i et emne og backseat-moderatore slår da visserlig å trykke den tamme, kjedelige "Rapporter"-knappen any day of the week!
 

epp

firm and correct
#12
Så får vi håpe at PM'en med mitt svar er tilstrekkelig.. :)