Winning Eleven 8

Dukie

nice girl
Spilte Winning Eleven 8 igår, spillet er genialt!

Det er bedre enn WE7 og det det er en del nye ting som gjør at spillet blir mer virkeligstro.

+ Tilsnakk av dommeren
+ Offsides etter scoringer
+ Utrolig mye mer livaktig graffik
+ Spillerne driter seg ut når de prøver å hoppe etter ballen osv
+ Geniale nye teknikker, driblinger

+ Musikken
-----------
Musikken har blitt genial nå, det tidligere Guitar Freaks castet har laget musikken til WE8, nå er det skikkelig mye mer gitar i spillet, noe som spillet kler. Kommer til å savne trancesangen i pausen i tidligere versjoner, men pytt pytt

Dette er det jeg har legget merket til så langt. Oppdaterer etterhvert hvis jeg finner nye kule ting i spillet.

høres svært spennende ut må jeg si..som den fotballentusiasten jeg er, gleder jeg meg noe sinnsykt til jeg holder det spillet i hendene :D

Dukie

nice girl
*Haha* Det var rått, moro når vi eide også med Real Madrid. :p Ronaldo er utrolig rask i denne versjonen!

Det har kommet en oversettelsespatch og en option file med engelske navn og med "hjemmelagde" drakter, som faktisk er helt brukbare. De som er interesserte kan sende meg en PM. :)

Pro Evolution 4 er ute så da er det bare til å sette seg godt ned i sofaen og frem med snacks, kalde øl og en munnbruk du neppe bruker foran sarte sjeler og barn.

Winning Eleven 8 er fett. Hater den japanske kommentatoren (vet den kan slås av) men resten er gudommelig.

Pro Evolution 4 kommer neppe til å ha bedre kommentatorer men i det minste så er det engelsk. Enda ikke testet Pro Evolution 4 men håper på en stødigere framerate enn WE8.

Bullettime® effekt hver gang man tar corner... Man blir lei.

Irriterer meg grenseløst at ps2 versonen ikke dekker online mulighet. Ellers skulle jeg slått dere alle sammen. Jeg og en del kompisser pleier å samles og spille sammen og jeg knuser de alle sammen. Har lyst på nye utfordringer :p

Står med et lite dilemma, jeg. Skal jeg kjøpe Pro Evolution Soccer 4 til XBox nå i oktober/november (eller når det kommer?) for 500-600 NOK, eller skal jeg kjøpe Winning Eleven 8 International i februar når det kommer til Nord-Amerika (med tanke på at jeg har WE6I og WE7I), og da for ca. 350 NOK? Er også litt usikker på kontrollen. Jeg har vendt meg til PS2-kontrollen når det gjelder fotball-spill, og da spesielt WE/PES. Hvordan blir kontrollen på XBox? Personlig synes jeg XBox-kontrollen er veldig uergonomisk (det gjelder både den store og Controller S), så jeg ville nok uansett foretrukket PS2-kontrollen. Spørsmålet er vel egentlig om jeg kommer til å spille det online mye... Kanskje, kanskje ikke. Vanskelig valg.

Vurderer forresten FIFA Soccer 2005 også. :p
Prøvde en demo av PS2-versjonen, og det var ikke så ille. Det var noe uvandt siden jeg i det siste kun har spilt PES/WE. Men jeg liker lisensierte lag og spillere, og kommentatorene er i hvert fall mye bedre enn på PES3/WE7I. Men så holder vel ikke gameplayet like høyt nivå som WE... Men jeg får se. Ser an hva slags kritikk det får i forhold til tidligere utgivelser.

:ehm...:
Opprinnelig skrevet av United@30.09.2004, 16.44
Synes du skal kjøpe deg Xbox versjonen av Pro E 4 så alle vi får knust deg på live.. hehehe :tommelopp:
110541​
Hadde nok blitt knust da. Fikser ikke xbox kontrollen, blir så stor og klønete, men vurderer det sterkt å gjøre det. Syntes det er idiotisk at de ikke fikser online til ps2. De vil heller slippe spillet tidligere for å mtache FIFA. Det blir for dumt hvis pes/we skal begynne med den kommerse søpla som FIFA har drevet med de siste årene. :ehm...: Nei jeg synes de heller kan utsette spillet en måneds tid og fikse online til ps2. :tommelopp:

At Xbox fikk online først på Pro Evolution serien var et spark i balla på alle trofaste PRO EVO fans som har spilt siden PSX.

Føler meg snytt, lurt og fucked over.

Winning elevene/pes skulle ønske det var noen som kunne spille det spillet like god som meg :D kjenner så vidt folk som kan spille det,hadde hvert kult med litt challenge. :p

Ok..vet dette er ganske dumt spørsmål, men likevel: Hvordan er styringen i spillet? Ikke bare bedre/dårligere enn forrige spill, men det meste. Takle, skyte osv. Jeg har lyst til å ha en bitteliten sjanse på gp'et, selv om jeg aldri har spilt det før.. :)

Har hørt mye bra om de forrige spillene, men også om Netroms spill der, som nesten høres grøsselig ut..
Er det no sånt at letteste måte å score på er ved corner eller pasning fra siden av målet, så brasse eller slikt inn i mål?