Winterbells

#1
Alle husker vel dette fantastiske lille julespillet fra i fjor? Vel, nå er jeg ferdig med eksamener, og skal hjem til Trondheim om få timer, så jeg satt på juleavataren og satt meg ned med dette kose-spillet, som det er umulig å IKKE komme i julestemning av. Vi fikk ingen skikkelig Highscore-liste i fjor, men det skal vi jammen ha i år. Så, her er årets andre highscore for meg, samt den beste fra i fjor. Noen bedre? Den beste highscoren kan få.... en av cd-ene Houseman prøvde å lodde ut i musikkquiz-tråden. :$



Tidenes Beste Highscore
  1. 70875582875970 - COWbob
  2. 01049130727780 - Klaymen
 
#2
Skal se om jeg kan finne frem skjermskuddet mitt fra i fjor, den er pwnage. Editer inn screen etterpå av rekorden jeg har atm.
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
#3
Alright, så det er flere som driver på med detta? Kult. Selv snikspiller jeg ofte dette på skolen, sikkert det eneste flash-spillet jeg er blitt skikkelig hektet på :)

Ikke like kult å se at du gruser rekorden min da. Jeg har ikke fått høynet den på ett halvt år nå :(

 
#4
La meg bare minne dere på at det ikke holder med screenshot eller bilde av poengsummen. For at bidragene dere skal bli godkjent må vi være litt seriøse her. Jeg forlanger godkjente vitner og/eller video!
 
#9
Spiller vi samme spill? Fikk netopp 70875582875970, og da tapte jeg med vilje. Spillet blir jo ikke vanskeligere etter at man er oppe på 1000 per bjelle.

Vanlig mus funker fett.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#10
Med sånn slow-downed Opera? Bare lurer :)
 
#11
Mozilla her i gården. Musen som er det største problemet (litt drårlig respons til tider). Musematte hadde også vært greit
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
#13
SITAT(Klaymen @ 23.12.07, 19.32) 94834
Hint: Wiimote. Derfor jeg ikke kunne ta screenshot på vanlig måte
[/b]
Dette spillet går jo veldig treigt på Wiiens nettleser, så da jeg prøvde det for noen måneder siden husker jeg at jeg kunne holdt på i all evighet. Kom vel ikke noe særlig lenger enn min "ordentlige" high score da, fordi jeg synes det ble litt for enkelt.

Eller er kanskje det individuelt? Har noe med linja å gjøre osv?

Uansett, synes det burde brukes mus ass -_-