A arnis Medlem 12 Apr 2005 #2 12 Apr 2005 #2 Opprinnelig skrevet av animus@12.04.2005, 11.51 Hvor finner jeg Controller S Wireless? Link.. 205793 Klikk for å utvide... Så vidt jeg vet å har ikke MS laget noen trådløse kontrollere. Du må ta en titt på tredjeparts hardware. Ta en titt på logitech sine. komplett.no har sikkert noen
Opprinnelig skrevet av animus@12.04.2005, 11.51 Hvor finner jeg Controller S Wireless? Link.. 205793 Klikk for å utvide... Så vidt jeg vet å har ikke MS laget noen trådløse kontrollere. Du må ta en titt på tredjeparts hardware. Ta en titt på logitech sine. komplett.no har sikkert noen
Mongis Medlem 12 Apr 2005 #3 12 Apr 2005 #3 Det stemmer ja, MicroSoft har ikke laget noen offisiell trådløs kontroller S. Var jeg deg ville jeg gått for Logitech Cordless Controller'en, som har fått bra kritikk, og skal vist nok ha 50 timers batterilevetid, med vibrasjon! Anmeldelse Kjøp den her
Det stemmer ja, MicroSoft har ikke laget noen offisiell trådløs kontroller S. Var jeg deg ville jeg gått for Logitech Cordless Controller'en, som har fått bra kritikk, og skal vist nok ha 50 timers batterilevetid, med vibrasjon! Anmeldelse Kjøp den her