Wish Beta 2

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#2
Jiii-aiks! Kjører grafikken på Grim Fandango-enginen eller?
Uansett, jeg har en enkel test jeg kjører på MMORPGs: Om skjermskuddene ser horrible ut gidder jeg ikke sjekke det ut engang. Wish besto ikke den testen, gitt. :p
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#3
Dette så omtrent like tøft ut som kreft... Eller Everquest 2 for den saks skyld. Jeg tror jeg gjør som jeg pleier, og hopper glatt over.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#4
Apropos Everquest 2: Jeg har nå begynt å bruke "Ekuto" (EQ2 fonetisk, serri) som et adjektiv som betyr "teknisk godt laget/pent, designmessig/kreativt bankerott" eller deromkring. Synes det passer bra. :)
 
#6
Har regga og downloada klient :)

Og..ikke diss ett spell oga. grafikk, innimellom så finner du ett spell som har bra gameplay, og da gir du jevnt beng i grafikken :)
 
#7
Opprinnelig skrevet av per@27.12.2004, 15.27
Har regga og downloada klient :)

Og..ikke diss ett spell oga. grafikk, innimellom så finner du ett spell som har bra gameplay, og da gir du jevnt beng i grafikken :)
154300​
Enig der, synes selv at bildene av det spillet her ikke så noe serlig bra ut. Men har brendt meg på å dømme spill på bilder før.

Ikke så mange dagene igjen nå til vi kan teste det å se hva detta her er for noe. :tommelopp:
--------------------
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#8
Opprinnelig skrevet av per@27.12.2004, 16.27
Har regga og downloada klient :)

Og..ikke diss ett spell oga. grafikk, innimellom så finner du ett spell som har bra gameplay, og da gir du jevnt beng i grafikken :)
154300​
Såklart. Med mindre det gjelder et MMORPG, der grafikken i aller høyeste grad er med på å bygge opp under atmosfæren. Om jeg må vase rundt og se på skjeløyde gnomer med playmohår og en fargepalett bestående av primærfargene samt grått og brunt... vel, da får ikke det spillet oppmerksomhet fra meg, så enkelt er det.
 
#9
Ble ikke noe beta på meg enda. Uvansett folk, ta å les om de forskjellige banebrytende forandringene Wish har tatt med seg til denne typen sjanger av spill.

Kan jo ikke si att grafikken er den aller beste jeg har sett, men den er ikke ille.
Men GAMEPLAYEY gutter Gameplayet <3
Bilder

Og en liten FAQ for dem som faktisk trenger å bli overbevist om at dette er noe å legge merke til
FAQ
Og for de ekstra late:

- Spawnene i dette spillet er ikke som i andre, du finner aldri de samme "dyrene" på samme plass osv, dvs når du dreper ett dyr spawner det ikke rett tilbake 2 sec etterpå. Altså om du går samme vei 10 ganger vil du sjelden se de samme dyrene i de samme områdene.

- Questene er logiske, hvis foreksempel du vil ikke bli sendt til å jage bort de samme ulvene fra gården til den gamle mannen som du allerede har sett en annen person jage bort, Questene er logiske, og ikke repeterende slik som i veldig mange andre mmorpgs.

- spessielle quest kan gå ut på at du som en person skal levere ett spessielt brev til bestyreren av en by. Dette brevet kan inneholde viktig informasjon om feks ett fientlig angrep, og hvis du failer Dvs ikke rekker det i tide eller ikke orker å gjøre det eller rett og slett er ond får ikke byen varssel om angrepet og får ikke tilkalt forsterkninger av både Npc og Pc chars. OG når det er sagt, mister din faction ett stykke land så er det tapt. du får det ikke tilbake før dere har kjempet hardt og slått tilbake de fientlige kreftene som nå har tatt over.

Dette og veldig mange andre interssange ting gjør at dette er ett spill jeg skal følge med stor interesse fra nå av.


/me er trøtt. natta

Btw gramar † såe :)
 
#10
Noen som har kommet inn i beta enda som vil fortelle litt? Dem kommer til å sende ut mailer med nøkkler snart....
--------------------
 
#11
Hmm...

Jeg registrerte meg. Og tror jeg fikk en mail at jeg kunne beta teste det. Men er ikke sikker. Leste aldri mailen veldig nøye ;)
Sletta'n ikke da, seffer'n, yo.
 
#12
Testet ett par timer i går. Synes spillet minnet meg om Shadowbane uten det kule PvP opplegget de hadde der. Hvis du har erfaring fra diverse mmorpgs fra før så bruk heller ett par timer på noe annet enn å teste dette.

Wish kommer bare til å stille seg i den mørke skammekroken sammen med alle andre middelmådige mmorpgs. Der blir den til vi har glemt at den finnes eller den går konkurs. Det eneste som er sikkert er at den ikke blir savnet.
 
#13
Opprinnelig skrevet av Grizzkhit@04.01.2005, 09.48
Testet ett par timer i går. Synes spillet minnet meg om Shadowbane uten det kule PvP opplegget de hadde der. Hvis du har erfaring fra diverse mmorpgs fra før så bruk heller ett par timer på noe annet enn å teste dette.

Wish kommer bare til å stille seg i den mørke skammekroken sammen med alle andre middelmådige mmorpgs. Der blir den til vi har glemt at den finnes eller den går konkurs. Det eneste som er sikkert er at den ikke blir savnet.
157995​
Kunne egentlig tenke meg det ja...har ikke fått mail fra dem enda så jeg får ikke testa det enda. Får vel bare vente da........
 
#14
Beta kontoen min ble aktivisert idag og jeg har nå spilt litt. Første inntrykket mitt var : Ohh nice grafikk, mitt andre intrykk var : faens kontroll a!

Så grafikken synes jeg er veldig bra i spillet. Ikke noe revolusjonerende og ikke noe design som kan røre kongen(det er World Of Warcraft om du lurte).
Det er spesielt tree,grass og himmelen som imponerte meg veldig.

Og grasset og treea beveger på seg når det blåser og det hele ser veldig bra ut. Himmelen er også det beste jeg har sett av himmler i et slik spill. Eneste som kan måle seg der er Horizons. Himmelen i et grafikk tungt spill som EQ2 er ikke i nærheten av Wish engang.

Interface og kontrollene er det som drar ned opplevelsen etter 30sec i spillet. Du må styre med musa du kan ikke gå med tastene og bruke muse til å styre kameraet foreksempel. Noe som er så si standard i di fleste spill.

Har lagt ut noen bilder av det på forumet.
Dem finner du her en plass
 
#16
Mjo, vil si det er litt trist egentlig da. Med litt oppgraderinger på grafikken slik at alle "horene" ville blitt fornøyde så hadde dette blitt bra :usikker: '

Men men, kjedelig at de ikke gir en grunn heller da :confused:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#17
Hahaha! Fant de ut at de trengte en server med kapasitet på linje med Gud for å drive skiten, kanskje? :D
Dette skal jeg faenmeg sjekke ut...
Hmm. Viser seg at de ikke hadde noe peiling på spilldesign, og at de valgte å ignorere klagene fra den første betatesten, så det meste var for seint å fikse. "Synd". ;)
 
#18
Etter tilbakemeldinger fra Beta'n så fant folka bak Wish at dem skal kanselere hele spillet.

Vi går ikke glipp av noe....
tenker det var rimelig kjipt for dem ja. virker som de nok har lagt ner en god del timer i spillet.

menmen, jeg ville nok ikke ha spilt det iallefall. holder meg til en mmorpg om gangen. å i nærmeste framtid blir det nok wow. å det blir det nok en god stund framover da...

men for å ta en kommentar på det med grafikk så utklasser jo everquest wow grafisk sett, men ingen gidder vel spille everquest når dem kan spille wow av den grunn... grafikk er overrated uansett om det gjelder vanlig single player spill eller mmorpg synes jeg da. men smaken er som baken heter det...