Ble ikke noe beta på meg enda. Uvansett folk, ta å les om de forskjellige banebrytende forandringene Wish har tatt med seg til denne typen sjanger av spill.
Kan jo ikke si att grafikken er den aller beste jeg har sett, men den er ikke ille.
Men GAMEPLAYEY gutter Gameplayet
Bilder
Og en liten FAQ for dem som faktisk trenger å bli overbevist om at dette er noe å legge merke til
FAQ
Og for de ekstra late:
- Spawnene i dette spillet er ikke som i andre, du finner aldri de samme "dyrene" på samme plass osv, dvs når du dreper ett dyr spawner det ikke rett tilbake 2 sec etterpå. Altså om du går samme vei 10 ganger vil du sjelden se de samme dyrene i de samme områdene.
- Questene er logiske, hvis foreksempel du vil ikke bli sendt til å jage bort de samme ulvene fra gården til den gamle mannen som du allerede har sett en annen person jage bort, Questene er logiske, og ikke repeterende slik som i veldig mange andre mmorpgs.
- spessielle quest kan gå ut på at du som en person skal levere ett spessielt brev til bestyreren av en by. Dette brevet kan inneholde viktig informasjon om feks ett fientlig angrep, og hvis du failer Dvs ikke rekker det i tide eller ikke orker å gjøre det eller rett og slett er ond får ikke byen varssel om angrepet og får ikke tilkalt forsterkninger av både Npc og Pc chars. OG når det er sagt, mister din faction ett stykke land så er det tapt. du får det ikke tilbake før dere har kjempet hardt og slått tilbake de fientlige kreftene som nå har tatt over.
Dette og veldig mange andre interssange ting gjør at dette er ett spill jeg skal følge med stor interesse fra nå av.
/me er trøtt. natta
Btw gramar † såe