Jeg gjorde som herrene foreslo og logga meg inn med USA-kontoen min, og se da trengte jeg bare fire forsøk før jeg fikk bli med på Home. Tok noen bilder også.
Helloooo ladies.
Som dere kan se valgte jeg svart singlet og røde joggebukser til kisen min. Til min overraskelse var det en kombo jeg så flere andre også hadde gått for.
Beste øyeblikk i Home så langt: Weirde ut folk ved å sette meg ned på samme benk som den eneste dama i en gruppesamtale og se hvordan alle plutselig ble pinlig berørt.
Tuska rundt i de andre stedene også, deriblant bowlinghallen. Etter tjue forsøk fikk jeg spille en råtten mongoutgave av Echochrome, selve bowlinga og biljarden var det så lange køer på at det var bare å gi fullt faen. Jeg merker meg forøvrig at Bowling1 på Hamar er større og kan betjene sånn omtrent seks ganger flere folk enn NextGeN-bowlinga i Home.
Siden det ikke var noe annet å finne på begynte jeg å danse sammen med en kis i likt antrekk som meg. Det var en opplevelse av de sjeldne.
Sånn ellers syntes jeg dansinga i Home var litt fattig, så jeg
. Jeg liker spesielt godt de plirende øynene som dukker opp innimellom.
Førsteinntrykket mitt av Home er at det er omtrent som et MMOG designet av noen som ikke har peiling på verken design eller spill. Verdenen ser helt død ut, både folka og omgivelsene, i tillegg til at det er nøyaktig ingenting å finne på. Områdene du får traske rundt i ser ut som om de er designet på sparket, og forutsigbart nok er det innlastingspauser lange som vonde år når du skal gjøre noe som helst. Do not want. -_-