L Lord Malak Medlem 1 Jun 2005 #1 1 Jun 2005 #1 Det er noe rart som har skjedd, når jeg skal skape en account så kommer ikke internett siden fram. Vet noen hva jeg skal gjøre? :usikker:
Det er noe rart som har skjedd, når jeg skal skape en account så kommer ikke internett siden fram. Vet noen hva jeg skal gjøre? :usikker:
Frenzy Medlem 1 Jun 2005 #2 1 Jun 2005 #2 Opprinnelig skrevet av Yetipants den allmektige Fremtidige WoW-emner som startes i PC-seksjonen blir stengt - hold dere til Rollespill-seksjonen heretter. Takk for oppmerksomheten. Klikk for å utvide... Teh emne men for å bidra positivt i tilegg... alle serverene gikk ned for ikke lenge siden, og da kommer set automatisk en stor pågang til wow-europe.com vent til i morra du. alt ordner seg sikkert inntil da.
Opprinnelig skrevet av Yetipants den allmektige Fremtidige WoW-emner som startes i PC-seksjonen blir stengt - hold dere til Rollespill-seksjonen heretter. Takk for oppmerksomheten. Klikk for å utvide... Teh emne men for å bidra positivt i tilegg... alle serverene gikk ned for ikke lenge siden, og da kommer set automatisk en stor pågang til wow-europe.com vent til i morra du. alt ordner seg sikkert inntil da.
Tobias Medlem 1 Jun 2005 #4 1 Jun 2005 #4 Og vær så snill og få i det minste emneoverskriften uten skrivefeil... hva er Worl of Warscraft....?
Shigsy Medlem 2 Jun 2005 #6 2 Jun 2005 #6 Da tror jeg dette emnet har gjort sin nytte. Og skulle det være mer du lurer på, kan du gjerne spørre i dette emnet. Redigert: Fikk nettopp melding av Frenzy om at wow-europe.com nå er oppe igjen.
Da tror jeg dette emnet har gjort sin nytte. Og skulle det være mer du lurer på, kan du gjerne spørre i dette emnet. Redigert: Fikk nettopp melding av Frenzy om at wow-europe.com nå er oppe igjen.