World of Goo [PC, Wii]

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Når vi først snakker om piratering så kan jeg nevne hva Cliff Harris, indie-spillutvikler og dagens kis 98% av SG aldri har hørt om, sier om utviklingsprosessen og salget av sitt nyeste spill Kudos 2. Etter hva jeg har hørt ble det også utgitt uten noen form for kopibeskyttelse, og han sier det selger helt OK. Som i, han slipper å slå seg selv konkurs eller begynne som gigolo med det første.

Sånn apropos Kudos 2 så prøvde jeg demoen, skjønte ikke poenget med spillet i det hele tatt og syntes det var for tørt og dølt til at jeg gadd å bruke noe mer tid på det. Lot til å være en sosialt liv-simulator for den som ikke gidder å ha et ekte sosialt liv. Noe som burde tilsi at det ville være midt i blinken for meg, men akk.

oma

Village Drunk
Hvordan finner de tallene 90% egentlig? Altså, jeg syns det hørtes utrolig stort ut, og hvertfall for ett så "lite" spill som WoG som så å si ingen av casual gamerene jeg har møtt på gjennom jobben i det hele tatt har hørt om.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Herregud mann, les artikkelen. Det står temmelig bra forklart.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Øh. Musikken ligger forsåvidt i spillmappa i .ogg-format, men kanskje det der var litt mer forseggjorte greier, hva veit jeg.

Lodin

Der Waaaah
De fleste låtene er ganske korte og laga for å loope så det er sikkert fint om disse er mer for å høre på.

Og for oss som spillte gjennom det på wii, såh... Skuffende at det ikke skjer noe spesielt av å leke seg på World fo Goo Corporation, forresten.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Gjør det ikke det, nå? =D

Jante

privileged CIS shitlord
Øh. Musikken ligger forsåvidt i spillmappa i .ogg-format, men kanskje det der var litt mer forseggjorte greier, hva veit jeg.
Ja. Jeg siterer:

Thank you to everyone who emailed asking about a World of Goo Soundtrack. This is probably as close to an "official" soundtrack I'll ever make for the game World of Goo. I'm making it available here on my personal portfolio for free. I wrote much of this music specifically for the game, but many of the tracks were excerpts from music I had written previously for various small projects, or just for fun. This soundtrack includes the full versions of most of those songs, as best as I was able to recover them. Notes accompany the tracks below.

Jante

privileged CIS shitlord
Hadde nesten glemt hvor fantastisk soundtracket var. Anbefaler folk å skaffe det. :)