Når vi først snakker om piratering så kan jeg nevne hva Cliff Harris, indie-spillutvikler og dagens kis 98% av SG aldri har hørt om, sier om utviklingsprosessen og salget av sitt nyeste spill Kudos 2. Etter hva jeg har hørt ble det også utgitt uten noen form for kopibeskyttelse, og han sier det selger helt OK. Som i, han slipper å slå seg selv konkurs eller begynne som gigolo med det første.
Sånn apropos Kudos 2 så prøvde jeg demoen, skjønte ikke poenget med spillet i det hele tatt og syntes det var for tørt og dølt til at jeg gadd å bruke noe mer tid på det. Lot til å være en sosialt liv-simulator for den som ikke gidder å ha et ekte sosialt liv. Noe som burde tilsi at det ville være midt i blinken for meg, men akk.
Sånn apropos Kudos 2 så prøvde jeg demoen, skjønte ikke poenget med spillet i det hele tatt og syntes det var for tørt og dølt til at jeg gadd å bruke noe mer tid på det. Lot til å være en sosialt liv-simulator for den som ikke gidder å ha et ekte sosialt liv. Noe som burde tilsi at det ville være midt i blinken for meg, men akk.