World of Starcraft

#10
merket ikke med en gang at det sto world of starcraft.
trodde dette var enda et WoW emne.. xD
jaja, ble nå ihvertfall ikke lurt:p

Leste nå nettopp at iq'en deres er gått opp til 50...



aprilsnarr....
den ligger fortsatt på 10...


det var fordi dere lurte meg til å tro at det kom WoS
 
#13
#15
"We know that Final Fantasy VIII was already on this list, but it's just so good, we can't help but keep talking about the awesome summons."

Utrolig morsomt. At de har med et mobilspill og gjør det enda bedre. Eneste som er litt synd er at jeg lukter litt sarkasme rundt FF8-praten, og jeg synes det er det beste FF-spillet.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#16
Jeg for min del syntes det var merkelig at de hadde med Dragon Warrior på førsteplass. Altså, jeg er ikke den største FF-tilhengeren, men til og med jeg vet at serien har utviklet seg ganske mye siden det kom ut.
Ja, her kan man virkelig stille spørsmålstegn ved seriøsiteten til Gamespots skribenter.

Alex: Jeg oppfattet det som at de var genuint begeistret over de mange summon-animasjonene i spillet, og gjerne ville at de skulle vart enda lengre når de ble vist. Jeg vet iallfall at jeg elsket å se den samme tredve sekunders summonen for femtiende gang! :)
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#18
Man kunne ikke velge short-utgaven av summon-animasjoner før i Final Fantasy IX.

De lange animasjonene ga deg uansett muligheten til å booste opp kraften på angrepet, hvis du hadde utviklet den egenskapen.