World of Warcraft Bilde galleri

#4
Det tok evigheter å laste opp... En ide at en moderator slettet minst 4/5.

Det blir alt for mye. Gleder meg forsåvidt veldig til dette spillet.
 
#6
er det bare meg eller har dette spillet playstationgrafikk?
 
#8
Opprinnelig skrevet av Fisk@22.04.2004, 17.41
er det bare meg  
eller har dette spillet playstationgrafikk?
I mange previewer av spillet sier de at screensene

ikke er rettferdige mot spillet siden grafikken visstnok er helt nydelig. Blizz går ikke

etter en helt "ekte" grafikk, men mer en eventyraktig greie...

Gleder meg

sinsykt til spillet, men er litt småskeptisk til hvor raskt folket klarer å gå opp i levler

i betaen. Folk som er lvl 30 etter 2-3 dager (med harcore gaming da) er litt for kort

tid...
 
#9
Syns grafikken har samme stil som den i WarCraft3, noe som forøverig er

helt genialt etter min mening:) Blizzard har alltid vært mestre til å realisere og

gjenomføre sine artistiske visjoner, og dette spillet ser ikke ut som noe unntak:)
 
#12
Har aldri spilt det før, men det så veldig spennende ut. Dette må jeg nok prøve........
 
#13
Hvis du vil ha et online spill med strålene grafikk bør dere ta en tur innom Lineage 2.

Håper virkelig WoW lever opp til mine forventninger... Etter det jeg har sett nå er jeg egentlig litt skuffa med grafikken... (sikkert fordi jeg har spilt lineage2 i det siste eller at det er dårlige screenshots.)

Uansett er ikke Blizzard kjent for å skuffe (Blizzard er bak WoW, right? :unsure: )

*Glede seg*
 
Z

Zico

Gjest
#14
Blizzard er bak Wow ja og snart komemr det flotte bilder. De har oppdatert en hel del på servern :D
 
#15
Foxy vil ha ny PC, slik at hun kan spille masse gøye spill..............
Livet er så urettferdig.................
 
#16
SKAL ha dette spillet....men nå er det kun beta som er ute... kunne lastet den ned fra nettet mn gadd ikke ANGRER Noe sykt nå... :doh: P.S. Linken funker ikke :thumbdown:
 
#17
Jeg er en WarCraft følger, som vil alltid være fan av WarCraft. Jeg har spillt Warcraft II siden jeg var ca. 7 år, og når 3'ern kom ut, da måtte jeg ha den! (Men broren min kjøpte den :p ) Jeg skal selvsagt ha det nye Warcraft spillet; World of Warcraft. Egentlig ville jeg ha foretrukket om den også var et strategi spill, og ikke RPG. Håper at grafikken blir forbedret, så den ikke blir slik som i 3'ern. Men det skal vel også bli gøy å spille Warcraft som RPG.. Lurer på om WoW fortsetter fra The Frozen Throne.