World Of Warcraft Collectors Ediotion

#2

Sancti

Terrorkatt
#3
Kan man på noe vis få trukket av de 99,- man kjøpte preorder-kit for når man handler over nettet, eller må man vise den i butikken? Og gjelder det bare den vanlige utgaven, eller også for Collectors Edition?
 

Sancti

Terrorkatt
#5
Opprinnelig skrevet av _LarZen_@12.01.2005, 15.10
Dem som får bestilt er garantert å få pakken  :D
162359​
Er du sikker..? Og hvordan vet du det?
Jeg fikk bestilt nå, men er litt redd for at det kanskje ikke er flere igjen likevel.
 
#6
Opprinnelig skrevet av Sancti+12.01.2005, 17.08-->
<!--QuoteBegin-_LarZen_
@12.01.2005, 15.10
Dem som får bestilt er garantert å få pakken  :D
162359​
Er du sikker..? Og hvordan vet du det?
Jeg fikk bestilt nå, men er litt redd for at det kanskje ikke er flere igjen likevel.
162442​
[/b]
Jeg sendte en mail til Spiderman for å sjekke om orderen var ok og om jeg nå da var garantert en collectors edtition. Og det var jeg :)

Jeg regner med at når det ikke er flere collectors edition pakker igjen så får du ikke bestilt lenger. Akkurat slik som det var med FB pre-order saken.
 
#8
399,- tor jeg... Da ser det ut som det er tomt for Collectors Edition hos Spiderman. Den er ivertfall fjærnet fra hovedsiden og nettshoppen.
 
#10
Opprinnelig skrevet av Mongis+12.01.2005, 18.28-->
<!--QuoteBegin-_LarZen_
@12.01.2005, 18.16
Da ser det ut som det er tomt for Collectors Edition hos Spiderman. Den er ivertfall fjærnet fra hovedsiden og nettshoppen.
162501​
Utsolgt allerede? Ikke mange timene det lå ute for salg med andre ord :p
162504​
[/b]
Dem hadde bare 40stk av Collectors Edition tror jeg. Så dem går nok unna som varmt brød....

Glad jeg har sikkra meg en jeg!
 
#11
Jeg syns fortsatt 700 spenn er litt for mye, men kunne ikke la vær å bestille det :D Stod det no dato på når vi får pakken? Står ikke noe nå på sida.
 
#12
hehe.... Jeg bor nær kristiansand og handler alltid på en spillbutikk som heter GameZone, og der forhåndsbestilte jeg Collectors Edition 23 november, altså samme dag som US retail.... :p
Stakars oslo folk..... :ler:
 
#13
Opprinnelig skrevet av Sancti@12.01.2005, 15.44
Kan man på noe vis få trukket av de 99,- man kjøpte preorder-kit  for når man handler over nettet, eller må man vise den i butikken? Og gjelder det bare den vanlige utgaven, eller også for Collectors Edition?
162382​
lurte på det samme... :ehm...:
 
#15
hvis du har tatt vare på kvitteringen når du kjøpte ditt "beta-kit" kan du få pengene trukket fra kjøpesummen på retailversjonen.


hvor mye WoW koster i måneden avhenger av hvor lenge du binder deg.
måned til måned koster 14.99$ = ca 92 kr
3 måneders bindingstid 13.99$ = ca 86 kr
6 måneder bindingstid 12.99$ = ca 80 kr
 
#17
det varierer fra spill til spill. Lineage koster f.eks 20$ i måneden å spille uansett bindingstid
 
#18
Opprinnelig skrevet av Epzilon@13.01.2005, 23.37
Det var jo ikke verst. De andre online spillene koster vel mye mer? Noen hundrelapper i måneden? (eller tar jeg helt feil)
163233​
Det pleier å ligge rundt hundrelappen.
 
#20
hvorfor skulle du spille 5 onlinespill samtidig? kanskje 2, maks 3.... men 5!!! får ikke gjort noe på noen av de!!!