World of Warcraft lanseringsdato

#1
Siden jeg har meldt meg på Blizzards nyhetsbrev fikk jeg denne meldinga idag:

It's official. Blizzard Entertainment® announced today that World of Warcraft® will hit stores on November 23, 2004 in North America, Australia, and New Zealand. Select retailers may begin selling the massively multiplayer online game as early as midnight on Monday, Pacific Daylight Savings Time.

Additionally Blizzard announced that for the initial shipment only, the standard edition of World of Warcraft will be available in two unique box covers representing the major factions of the world - Alliance & Horde. A limited number of World of Warcraft Collector's Edition boxes will also be available for sale in a special, one-time only production run. Pre-order is recommended for adventurers wishing to reserve a World of Warcraft Collector's Edition.

Så da bør ikke europeisk lansering ligge særlig langt bak :)
 
#2
Opprinnelig skrevet av GombaC@05.11.2004, 20.32
Så da bør ikke europeisk lansering ligge særlig langt bak :)
130604​
Får da inderlig håpe det. Spilte det for første gang i kveld og det er fantastisk. Var nesten på gråten under introen. :flau:
 
#3
lasta ned introen i dag og så den for 5 min siden. syns blizzard kan lage en film :)
 
#5
Blizzard leverer som alltid! Sinnsykt stilig video og ingen tvil om at de har noen av de beste animatørene i hele spillbransjen.

Her er en link for dem som ikke har sett den enda:
http://www.gamershell.com/download_7428.shtml
 
#6
Opprinnelig skrevet av GombaC@06.11.2004, 16.25
Blizzard leverer som alltid! Sinnsykt stilig video og ingen tvil om at de har noen av de beste animatørene i hele spillbransjen.

Her er en link for den som ikke har sett den enda:
http://www.gamershell.com/download_7428.shtml
130933​
Fytterakkern for en bra video! Det er med uten tvil den fineste grafikken jeg har sett til nå.. Takk for tipset..
 
#7
Jeg driver med 3d og jeg kan trygt si at de lager noen av de fineste cg filmene blandt spill idag.
 
#9
Opprinnelig skrevet av Crazy Ivan@07.11.2004, 06.20
Jeg driver med 3d og jeg kan trygt si at de lager noen av de fineste cg filmene blandt spill idag.
131253​
Ja, de kan lage fine filmer. Bare synd at selve spillene deres har vært ganske så middelmådig i det siste.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#10
Fikk Blizzard Insider i dag, og der sto følgende:
"On the 26th of November, World of Warcraft will be available for pre-order throughout Europe." Du får med en sountrack-EP og en nøkkel som garanterer deg en plass i den siste runden med betatesting så fort den begynner.
Så da vet dere det. :)

DeltaRaven: Hvilke spill har vært middelmådige...? Starcraft, Diablo 2 og Warcraft 3 var jo storslagere alle som en.