World of warcraft [PC]

#1
Jeg lurer på om vi snart får høre fra blizzard, begyner å bli lei av og vente.

Er det noen av dere som har fått mailen, eller vet når det kommer?
 
#2
Den 11.08 skrev Blizzard:

"It’s been two weeks since the close of the European World of Warcraft Beta Test sign-ups, and the selection process for the first group of beta testers is now nearing completion."

Det er vel tre uker siden nå, og hvis "nearing completion" betyr at de ikke er halveis en gang så begynner det vel å nærme seg beta tid snart tenker jeg.

Blizzard er jo ikke akkurat kjent for å hastverk, så det er vel bare å være tålmodig.
 
#3
Waiting is fun!!!

ah!! Enig at Blizzard ikke er kjent for sin fart, men må jo få fingen ut iløp av mileniumet.

Men så lenge vente tiden ikke blir verre enn HalfLife2 så skulle det vel gå greit... ^_^
 
#4
Regner med at de legger et innlegg på blizzard sida om at utvelginga er ferdig, i tilfelle du er en av de uheldige som ikke blir valgt ut.
Sitter og venter på en mail jeg også...
 
#5
Jeg er hvertfall glad at Blizzard ikke lanserer noen konkret releasedato, før de vet at alt er i orden.

Det kan godt hende de bruker evigheter, men de har god fanservice.
 
#6
Jeg blir ofte spurt av folk som lurer på når betaen starter, irriterer voldsomt.
Når mailene blir sendt ut kommer det til å stå på sida, enkelt og grejt ^_^
 
#8
Ja også glad de ikke nevner noen dato...for da hadde vi blitt skuffet....
Husker jeg gikk og ventet på TFT (tror jeg det var) og det kom VELDIG sent---...---

-dritt

men blizzard har allerede tatt seg et par år på WoW nå.... såeeee burde jo komme snart

*venteventevente*

:confused:
 
#9
Virker ikke som om dere har fått med dere at stress testen har begynt, jeg venter på WoW beta mailene mens jeg spiller i stress testen, så får jeg håpe de sender ut beta e-mailene FØR de 7 dagene har gått :p .
Uansett, har ikke giddet å create noen account ennå, for å være ærlig har jeg ikke giddet å laste ned clienten i det hele tatt :p .

Tenkte kanskje at noen er int i å se hvordan en slik stress test beta mail ser ut:
Opprinnelig skrevet av Blizzard
The North American World of Warcraft Stress Test Beta Begins Today!

The North American World of Warcraft stress test beta is starting
today! Hundreds of thousands of you applied for the stress test
this past week, and we issued over 100,000 accounts and provided
the stress test beta client for download. With the signups and
downloads complete, Blizzard is just about ready to welcome these
gamers into World of Warcraft for the very first time.

Starting today, September 2nd at 12:00 noon PDT, stress test
beta participants will be able to create their World of Warcraft
accounts and begin playing the game.

Go to the IP address listed here to create your account
(account creation will be unavailable until the time listed above)

https://12.129.232.20/accountcreation

You may be prompted with one or more Security Alert dialog boxes
prior to accessing the site. Please simply click "Yes" to proceed
to the account-creation pages.

You will need your authentication key and the e-mail address that
you used to sign up for your stress test beta account. Please note
that while the signup pages ask for credit card information, these
pages are simply placeholders and you will not have to enter any
payment information to complete your account creation.

After you create your account, you will be able to log in to the game
and begin playing. At the game's login screen, you will be asked to
agree to the Terms of Service Agreement. After you agree to the Terms
of Service, you will be prompted to enter the login and password you
created for yourself during the account-creation process. Once your
login and password are correctly entered, you will be transported
into the game for the very first time.

If you do not yet have an authentication key there is still time!
Subscriber authentication keys are still available but only for today!
Subscribe now and get your authentication key and participate in the
North American World of Warcraft Stress Test Beta today!

Subscribe link:
http://www.fileplanet.com/betacenter/wow/u.../upsell_a.shtml

Sign up page link:
http://www.fileplanet.com/betacenter/wow/stress_test/

The account you create for the stress test beta is valid for the
duration of the stress test, which is seven days. At the conclusion
of the stress test beta on September 9th, your stress test beta
account will be deactivated.

Your participation will help Blizzard optimize its account-creation
and server infrastructure and enable the company to deliver the best
online experience possible when World of Warcraft launches later this
year.

In addition to being able to log in to the game, you will also be
able to log in to and make posts in the stress test beta forum
after you have created your account. The stress test beta forum
will be located at the URL below.

http://www.worldofwarcraft.com/board.aspx?fn=wow-stresstest

This forum will close when the stress test beta closes on September 9th.

For more information on the World of Warcraft stress test beta,
please check out our FAQ.

http://www.fileplanet.com/betacenter/wow/s...st/wowfaq.shtml
Mailen som kom FØR denne:
Opprinnelig skrevet av Blizzard
Thank you for registering for and participating in the World of Warcraft Stress
Test Beta.

We hope you will enjoy it! Make sure to keep an eye on http://www.fileplanet.com
and http://www.blizzard.com for the announcement of the launch date and time as
well as information for our future programs.

The Stress Test Beta for World of Warcraft will open soon so follow these steps
to prepare:

Step 1: Download and install the World of Warcraft Stress Test Beta in
preparation for the launch announcement. Please extract the files to a folder on
your hard drive using WinZip 8.0 or higher. Then execute the installation file
for the game.

http://www.fileplanet.com/download.aspx?f=144890

Step 2: Once the Stress Test Beta launches, you'll need to create an account on
Blizzard's account creation page. The URL will be provided with the announcement
and in a follow-up email when the Stress Test Beta begins.

Step 3: Run World of Warcraft and login using your account information to start
playing the Stress Test Beta.

Your account key is: XXXXXX-XXXX-XXXXXX-XXXX-XXXXXX

Enjoy your time in the Warcraft universe!

Thank you for participating.

If you cannot see or are having trouble with your key and need customer support
please contact our Support Team - http://support.igngamespy.com/

If you need customer support with World of Warcraft specifically, please visit
the World of Warcraft Support Page - http://www.worldofwarcraft.com/support/

____________________________________

- The FilePlanet Staff
Kan godt sette opp noen SS account creation delen hvis noen skulle ønske det :p .
Kan prøve å ta noen ingame bilder også, men er ikke sikker på om jeg kommer til å få brukt accounten i det hele tatt...hvis ikke, så er den nok allerede lovet bort til noen andre her på forumet, tror de vet selv hvem de er(det er to stykker :p )

Edit: noen tenker vel kanskje at jeg ljuger nå, siden det står "The North American World of Warcraft Stress Test Beta", men det gjør jeg ikke, det er en slags "hevn" for alle amerikanerne som kommer til å jukse seg til en plass i EU betaen :p .
 
#10
Opprinnelig skrevet av dkdaffy@02.09.2004, 23.01
Virker ikke som om dere har fått med dere at stress testen har begynt
97301​
Nei, det er bare du som følger med. <_<

Du er en raring du, daffy. Bruker all den energien på å skaffe beta plass og når du først får det (i 7 dager ihvertfall) så "gidder" du ikke laste ned, lage konto eller spille?

Er nesten glad jeg ikke skal stress teste. Ville vært for kjipt å miste plassen etter 7 dager. Når jeg først skal spille i beta, vil jeg ha fast plass. 48 av de med høyest level (3 i hver rase/klasse eller noe) får adgang til closed beta da. Kanskje det hadde vært noe å satse på daffy? Da kan du endelig si at du er i beta uten å måtte vri litt på sannheten. ;)

Blir nok så godt som umulig. Det er nok folk som ikke kommer til å sove i det hele tatt for å prøve å sikre seg en beta plass. Skulle ikke forundre meg om Blizzard blir ansvarlig for et par dødsfall.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#11
Opprinnelig skrevet av thagen
Skulle ikke forundre meg om Blizzard blir ansvarlig for et par dødsfall.
Det skulle forundre MEG. Da ville de nemlig måtte tusle innom en kis og denge ham til døde, eller noe sånt. Tviler på at Blizzard holder på sånn.
 

Lodin

Der Waaaah
#12
Er ikke den stresstesten tilgjengelig for alle som betaler for spillespy a? Ikke akkurat imponerende.
 
#13
De er ferdige med å velge ut beta-testere!!

Har ikke fått noen mail :( :grine:
 
#14
Opprinnelig skrevet av thagen+02.09.2004, 22.51-->
<!--QuoteBegin-dkdaffy
@02.09.2004, 23.01
Virker ikke som om dere har fått med dere at stress testen har begynt
97301​
Nei, det er bare du som følger med. <_<

Du er en raring du, daffy. Bruker all den energien på å skaffe beta plass og når du først får det (i 7 dager ihvertfall) så "gidder" du ikke laste ned, lage konto eller spille?

Er nesten glad jeg ikke skal stress teste. Ville vært for kjipt å miste plassen etter 7 dager. Når jeg først skal spille i beta, vil jeg ha fast plass. 48 av de med høyest level (3 i hver rase/klasse eller noe) får adgang til closed beta da. Kanskje det hadde vært noe å satse på daffy? Da kan du endelig si at du er i beta uten å måtte vri litt på sannheten. ;)

Blir nok så godt som umulig. Det er nok folk som ikke kommer til å sove i det hele tatt for å prøve å sikre seg en beta plass. Skulle ikke forundre meg om Blizzard blir ansvarlig for et par dødsfall.
97335​
[/b]
Thagen, det er pga de 7 dagene jeg ikke gidder å laste ned da, DUH.
Og mente ikke at ALLE her ikke har fulgt helt med, bare de som allerede har svart...

Lodin: Jo, men jeg betalte ingenting, tror de fleste som meldte seg på kom inn uansett om de betalte eller ikke, uansett, jeg har ikke sagt det var imponerende.

Har forresten ikke fått tak i han ene som egentlig skulle ha accounten, og han jeg fikk tak i gadd heller ikke laste ned over 2 gig for å bare spille i 7 dager.
Hvis noen skulle være interisert, så kan jeg sikkert share/gi bort accounten, pm meg hvis du er int, gidder ikke dele med fler enn en ettersom bare en person kan spille av gangen, uansett, så tror jeg ikke så veldig mange andre her helller gidder å laste ned bare for 7 dager uansett...menmen, skader ikke å spørre...

Edit:
Opprinnelig skrevet av blizzard.co.uk
European World of Warcraft Closed Beta Test Starting Later This Month! - Ryann, 03/09/2004
We are aware that many of you, like us, are eager for the European beta test to begin. We understand and appreciate your interest in World of Warcraft and wanted to update you on exactly where the European beta test currently stands. The European sign-ups were a huge success, thanks to you, and were much bigger than we anticipated. Hence, the process of selecting testers has taken longer than expected, but the good news is that the process is now complete.

Over the past few weeks, our growing European teams have been striving to prepare the technical platform to support the beta test, and we are now in the final stages of implementing the required technology. It is our intention to post an announcement very soon that indicates the specific date in September when the European World of Warcraft closed beta test will start. Under the current schedule, the first wave of selected testers will be notified by e-mail a couple of days before the beta launch. Thank you for your patience, and we hope to have you playing World of Warcraft as soon as possible!