World of Warcraft

#1
Heisann.

Sliter veldig med å finne et sted som fortsatt har WoW på lager. Alle steder sier de får inn nytt "opplag" i neste måned, men jeg skulle gjerne hatt spillet , da ti-dagers demoen har gått ut. Hvis du av en eller annen grunn har et ubrukt spill, så si for all del i fra her :) .

Hvis du ikke har et spill, men vet om en norsk nettbutikk som har spillet på lager, hadde du også vært en knupp hvis du sa i fra :) .
 
#2
Har Wow ubrukt. Desverre er det hjemme der jeg vokste opp, ikke der jeg studerer nå. Sier ifra om jeg skal hjem slik at du kan kjøpe det.
 
#3
Opprinnelig skrevet av Freeman@26.09.2005, 17.17
Har Wow ubrukt. Desverre er det hjemme der jeg vokste opp, ikke der jeg studerer nå. Sier ifra om jeg skal hjem slik at du kan kjøpe det.
264029​
Flott.

Si i fra hvis noen flere har :) .
 
#4
Mitt forslag er bare å få litt rundt i nærmeste storby. Du finner garantert et eksemplar et sted.
 
#5
Opprinnelig skrevet av Frenzy@26.09.2005, 17.50
Mitt forslag er bare å få litt rundt i nærmeste storby. Du finner garantert et eksemplar et sted.
264043​
Prøvde det i Trondheim.....
 
#6
De selger WoW p Østbanehallen, NArvesen.
 

Sancti

Terrorkatt
#8
Hva med spiderman.no? Er kanskje litt dyrere, men ser ut til at de har på lager...
 
#10
Ja! Elkjøp.no eller en elkjøp butikk! Hvis du vil kan jeg kansje hvis jeg finner ut at jeg kan stole på deg gå til min expert butik å kjøpe det for deg. Så kan jeg sende det via post.
 
#11

Ser om jeg får svar fra Spiderman og TBC. Hvis de ikke har det sender jeg deg kanskje en PM. Og ja, jeg vil si at jeg kvalifiserer til åbli stolt på. Flere forslag? :)
 
#12
Har lett en del rundt. Finner ingen ting! Det står at noen skal få inn spille om 4-7 dager....

Men hvilket fykle bor du i?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#15
De selger nytt WoW på Elkjøp i Hamar. Kan sikkert kjøpe for deg om det er ønskelig.
 
#16
Det gikk opp et WoW på salg på QXL i dag. Saken skulle nå være løst :) .