Worms (XBLA)

  • Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato
D

Deleted member 91

Gjest
#1
800 points har du råd til for et av tidenes feteste multiplayerspill. Hvem er med på noen runder nå?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#6
Jeg kan bli med, men jeg er skamløst ræva. MSN når det er klart, plix.
 

K999

Keystone State Of Mind
#8
Har selv bare spilt worms 1 gang, meste fordi det gikk så tregt, og fordi det var jævlig kjedelig alene. Og vel kan uansett ikke nå. Yetipants tar den plassen godt, og som han så godt sa selv så blir han nok rævkjørt.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#10
Jeg har hatt det lenge, men ikke giddi å sagt ifra fordi jeg aldri er i humør til å spille det. Men for all del, prøv meg. MSN (erlendsp@gmail.com) eller Xbox Live (Doctor Downs).
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#15
Kampen var nigga.
 
#16
Jeg tar en liten bump på denne og ser om det er noen som er game på å komme sammen 4 stykker for å ta et par runder? Bare sånn for å ha det klart så koster dette nå 400 microsoftdorrah på XBLA, det er vel knapt 30 kroner, så det burde jo ikke være noe problem. :D:D:D!!!111
 
#18
Så for the record er dette ala 3d worms og ikke den feteste av worms versjonene hvor markene ser ut som små marker? (pc)
 
#19
Det er 2d gameplay og back to the basics på alle måter, egentlig. Grafikken er ikke så kul som den var (evt. jeg husker den) i eneren, men gameplayet er veldig likt. Ikke unødvendig mange våpen som fjerner all form for skills og det hele føles litt tyngre enn det gjorde i Worms 2 til Worms World Party. Det er med andre ord kult å spille i multiplayer, selv om det er litt unødvendig tregt. Kjøpte det på impuls da jeg så tilbudet i går (hadde akkurat 400 funbux igjen) og blir gjerne med på noen runder :)

Gamertagen er pedro hn
 
#20


^beste worms spillet, tegneserieversjonene suger i forhold.