WOW ønskes

Sancti

Terrorkatt
Jeg har lyst til å spille litt World of Warcraft igjen, så hvis noen for eksempel fikk et ekstra spill til jul de ikke har bruk for, er jeg interessert i kjøpe.
Er selvsagt bare aktuelt hvis jeg får det for mindre enn butikkpris, ellers kan jeg like gjerne stikke på Elkjøp selv.

Har dessverre ikke noe å bytte bort, med mindre noen har lyst på en dårlig ubrukt kaffetrakter. ^_^

Det er for tiden lettest å få tak i meg på mail - ikkekristen@hotmail.com.

Ikke er jeg villig til å selge mitt eksemplar, men jeg kom over et lite tilbud hos Playx.no som kan være av interesse

Wow og game card til kun kr 185 kr per stk!

Her snakker vi altså ynkelige 420 kr (inkl frakt) for selve spillet og 3 måneders spilletid!
Tviler sterkt på at du kan finne noe slikt - eller bare spillet for den saks skyld - billigere andre plasser.

Og det var dagens gode gjerning ^_^

Jeg har et eksemplar av WoW jeg ikke bruker. Har heller ikke brukt annet enn 10-dagers passet (CD-keyen funket ikke, eller noe). Så jeg kan sikkert prøve å bytte det inn i et helt nytt eksemplar på elkjøp.

Bare si fra om du er interessert og hvor mye du eventuelt kan betale, så skal jeg se om jeg kan gidder og ordne det. Er ikke så kresen på pris.