WoW beta europe ?

#2
Ja, det lurer jeg også på. Var det ikke snakk om til våren/sommeren?
 
#4
Sing-up? Er det en slags Idol-konkurranse om hvem som skal være med i Beta-testingen? Hvordan stemmer man?

Tenker det kommer på Blizzards hjemmesider når det nærmer seg.
 
#7
Betaen koster nok ikke noe, men når det ferdige spillet kommer blir det nok månedlig betaling. Mener det er bekreftet av Blizzard allerede.
 
#8
når man er beta tester gjør man dem nermest en tjeneste.
at dette skulle koste spenn, høres jo ganske rart ut.
Når det kommer ut i butikken blir det vell utgifter for å spille det online,
i likhet med de fleste MMORPG's
 
#9
Som beta tester så betaler du ikke noe nei. Jeg har selv vært beta tester for Linage2...

Det som er kjekt er at dem som er beta testere kan beholde figuren sin når spillet blir lansert for resten av verden. Er litt digg å være 50-60 lvs høyere en alle endre da.... :p
 
#10
Opprinnelig skrevet av _LarZen_@29.04.2004, 16.51
Som beta tester så betaler du ikke noe nei. Jeg har selv vært beta tester for Linage2...

Det som er kjekt er at dem som er beta testere kan beholde figuren sin når spillet blir lansert for resten av verden. Er litt digg å være 50-60 lvs høyere en alle endre da....  :p
kult.
njaa.. kanskje ikke altid så gøy å være mye bedre enn alle de andre..
men noen som hvet hvordan man kan bli beta tester?
 
#11
Opprinnelig skrevet av SilentBob+29.04.2004, 17.46-->
<!--QuoteBegin-_LarZen_
@29.04.2004, 16.51
Som beta tester så betaler du ikke noe nei. Jeg har selv vært beta tester for Linage2...

Det som er kjekt er at dem som er beta testere kan beholde figuren sin når spillet blir lansert for resten av verden. Er litt digg å være 50-60 lvs høyere en alle endre da....  :p
kult.
njaa.. kanskje ikke altid så gøy å være mye bedre enn alle de andre..
men noen som hvet hvordan man kan bli beta tester? [/b]
det har kommet en sign up for amerika. men når det kommer til europa kommer den nok først på blizzard.com
og det er 18-årsgrense på signupen bare så det er klart.
 
#14
Og jeg vet foresten hvor du kan laste ned Beta Versjonen (US Versjon). Vet ikke om du får brukt den osv....er på over 2gb.

PM meg for info. Jeg oppfordrer ingen til å laste ned ulovelige ting men jeg gir informasjon som er vel lov? Både her i forumet og i Norsk Lov også tror jeg faktisk.
 
#15
Opprinnelig skrevet av _LarZen_@29.04.2004, 17.51
Det som er kjekt er at dem som er beta testere kan beholde figuren sin når spillet blir lansert for resten av verden. Er litt digg å være 50-60 lvs høyere en alle endre da....
Dette kommer jo an på spillet. Hittil så tror jeg nesten det eneste spillet som har hatt det sånn er Lineage 2. Tviler sterkt på at Blizzard lar folk beholde beta karakterene sine. Kanskje på Open Beta, men også det er tvilsomt.

Og vær så snill og ikke last ned WoW. Du får bare spilt på uoffisielle servere som mangler en rekke funksjoner, og gameplay muligheter. De er bare en skygge av Blizzard's servere. Dette er jo et MMORPG tross alt. Vent til spillet kommer ut eller om du er så heldig å komme inn på beta'en, og spill det sånn det skal spilles.
 
#17
Jeg personelig kommer ikke til å laste ned spillet da jeg vil vente til det blir skikkelig. Og jeg har såpass respekt for Blizzard at jeg skal betale for produktet dems.
 
#18
Opprinnelig skrevet av _LarZen_@30.04.2004, 10.51
Jeg personelig kommer ikke til å laste ned spillet da jeg vil vente til det blir skikkelig. Og jeg har såpass respekt for Blizzard at jeg skal betale for produktet dems.
deres heter det.
 
#19
Opprinnelig skrevet av _LarZen_@30.04.2004, 11.51
Jeg

personelig kommer ikke til å laste ned spillet da jeg vil vente til det blir skikkelig. Og

jeg har såpass respekt for Blizzard at jeg skal betale for produktet dems.
Helt enig med deg

Larzen
Skal ikke laste ned noe uoffisielle grier, prøver heller å komm einn på

betaen!
Skal ha dette når det kommer ut
 
#20
Opprinnelig skrevet av SilentBob+30.04.2004, 13.03-->
<!--QuoteBegin-_LarZen_
@30.04.2004, 10.51
Jeg personelig kommer ikke til å laste ned spillet da jeg vil vente til det blir skikkelig. Og jeg har såpass respekt for Blizzard at jeg skal betale for produktet dems.
deres heter det. [/b]
Det gjør vel det. Jeg skriver masse feil så det bir nok ikke siste gang noen retter meg..

(ikke at jeg skjønner at folk gidder men.... :moon: )