WoW beta?

#1
Halla folkens hørt at det åpner en beta for sør amerika til mandagen,funker denne for oss også?
Jeg er så syklig en warcraft fan can noen være så snill og si hvor jeg kan få en beta?


Hvis det er noe greier så værtfall !IKKE! send meg en !PM! ;)
 
#4
er vanskelig å få tak i en cd-key da om du ikke har vert med i de tidligere betaene eller abbonerer hos fileplanet men om ei uke til skal det gå
 
#6
Noen som har prøvd seg på det å forhåndsbestille, slik at man spiller beta'n til det ferdige spillet kommer ut?

Har lest dette hos Spiderman SPIDERMAN

Lurer på om det er veldig uferdig, eller om det er så og si ferdig, men mangler bare litt finpuss..

Og det er slik det fungerer: Man kjøper spillet for en hundrings, og når spillet kommer ut så betaler man sånn ca. 300-400kr for det full ferdige?
 
#7
Opprinnelig skrevet av Erikpc@10.12.2004, 13.39
Og det er slik det fungerer: Man kjøper spillet for en hundrings, og når spillet kommer ut så betaler man sånn ca. 300-400kr for det full ferdige?
147264​
Du skal ikke vekke de døde. >_<

Men ja, du betaler 99kr for forhåndspakken (evt. frakt hvis du bestiller(det får du ikke trukket fra)), så får du trukket det beløpet fra det endelige produktet hvis du tar med kvitteringen til samme butikk som du kjøpte forhåndspakken i. Det kan være vanskelig å få tak i nå så sent.

Lurer du på noe mer eller har noen kommentarer, post heller her: http://forum.spillegal.no/index.php?showtopic=6743