WoW byttes bort!

#1
Er sånn smålig lei av å spille wow nå, selv om jeg har hatt det i under en mnd :p
Mitt første online rollespill og jeg er tydeligvis ikke fan av sjangeren...

Back on track:

Gratis-30-dagers-prøve-tid går ut den 23 mai, da må man betale for å spille. Er man med andre ord litt kjapp her nå så får man ca 2 uker gratis online :)

10 days free guest card følger med, dersom en kompis av deg (eller du) har lyst til å spille spillet gratis i 10 dager.

Alt er strøkent, cd'ene brukes kun til å installere spillet (ergo ingen riper!).

Jeg sletter informasjonen på kontoen min (VISA kort nr mitt og adressa mi) og gir den nye eieren av spillet brukernavn og passord for å gå inn på kontoen og skrive inn nytt VISA kort nr og adresse. Detaljene tar vi på PM\MSN? :)

Jeg har veldig lyst på GBA spillene Golden Sun (1 & 2) og Final Fantasy Tactics.
Vil ha 2 spill for WoW, kan diskuteres. Porto betales hver for seg.

 
#3
Hva slags systemkrav er det for WoW?

Merk at disse kravene vil med stor sannsynlighet bli satt ned når den ferdige versjonen kommer i butikken. Særlig med hensyn til prosessorkraft og videokortminne.

800 Mhz eller mer.
256 MB RAM eller mer
Geforce 2 eller bedre.
3 GB hårddiskutrymme eller mer
DirectX® 9.0 eller bedre.

Mac® System/OS:
1.0 GHz eller mer, G4 eller G5 prosessor.
512 MB RAM eller mer. DDR RAM anbefalt
ATI or NVIDIA video hardware med 64 MB VRAM eller bedre.
3 GB harddiskplass eller mer
MacOS X 10.3 ("Panther") eller bedre

Kulde:http://www.wownorge.net/content.php?contid=24#14

Verre var det ikke :p
 
#5
Opprinnelig skrevet av SNOFTE@05.05.2005, 18.39
Hva slags systemkrav er det for WoW?

Merk at disse kravene vil med stor sannsynlighet bli satt ned når den ferdige versjonen kommer i butikken. Særlig med hensyn til prosessorkraft og videokortminne.

800 Mhz eller mer.
256 MB RAM eller mer
Geforce 2 eller bedre.
3 GB hårddiskutrymme eller mer
DirectX® 9.0 eller bedre.

Mac® System/OS:
1.0 GHz eller mer, G4 eller G5 prosessor.
512 MB RAM eller mer. DDR RAM anbefalt
ATI or NVIDIA video hardware med 64 MB VRAM eller bedre.
3 GB harddiskplass eller mer
MacOS X 10.3 ("Panther") eller bedre

Kulde:http://www.wownorge.net/content.php?contid=24#14

Verre var det ikke :p
216039​
Velkommen til verden, fullversionen er ute. Og det er den jeg har lagt ut her.
Kan jo si at jeg har en Pentium-M (cetrino) 1.7GHz, 128mb skjermkort og 512mb ram. Spillet tar litt plass på HDD så du burde ha 5GB ledig diskplass.
Og jeg kjører spillet i 1024x768 med instillingene på Medium. Det går glatt.
Det er en laptop jeg har, så skjermkortet er litt svakere enn på stasjonære maskiner, det er et Mobility Radeon 9700 kort som står i min maskin.