WoW: Collectors Edition - SOLGT

Status
Stengt for ytterligere svar.
#1
World of Warcraft: Collectors Edition selges potensielt (må vurdere budene som kommer inn) til høyeste bud fra 700 kr. Spillet vil ikke være åpnet, og videresendes innen et døgn fra det kommer i min egen postkasse (ikke helg/helligdager). Frakt betales av kjøper, og avhenger av betalingsmåte. Sendes som oppkrav, ellers som vanlig brevpost ved forskuddsbetaling (rett hjem i postkassen, hvis den er stor nok).

Spillet fungerer både på PC og Mac, og akkurat denne utgaven er ute i begrenset opplag. Med andre ord kan det hende du må lete godt og lenge før du kanskje er så heldig og finner den...



VINNERBUD: 800 kr (+ frakt) - Toz​

Inkludert i denne enorme fan-pakken er:
  • [*]Spillet på CD-er _OG_ DVD
    [*]En måneds betalt subscription på spillet
    [*]10-dagers Free Guest Pass som du kan gi til noen (og da har du også muligheten til å gi personen spillet på CD-er eller DVD)
    [*]The Art of Warcraft, artbook på over 200 sider med stive permer
    [*]World of Warcraft Behind-the-Scenes DVD
    [*]Kjæledyr i spillet, kun tilgjengelig for eiere av Wow: Collectors Edition
    [*]Det offisielle soundtracket
    [*]Kart i "tøy", med nedtegninger av kontinentene Kalimdor, Azeroth, Khaz Modan og Lordaeron[*]Signert (!) Collectors Edition manual
Bilder (fra andre nettsteder):​
 
#5
Det er notert. Forøvrig må du jo ha lykke til med å skaffe deg et eksemplar (ikke ironisk eller sarkastisk). Regner med at det eksemplaret det her er snakk om kommer i posten i morgen.

For opplysningens skyld: Tilsvarende pakke (ny og uåpnet) selges på Ebay fra $100-$150 USD, etter bud.
 
#6
Du kunne ikke tenkt deg å bytte bort spillet da? Eventuellt få med ett par hundrelapper? I tilfellet har jeg noen ting å by her så jeg kan sende opp til 400kr pluss noen av spillene på den sida for spillet.
 
#10
Opprinnelig skrevet av Mongis@10.02.2005, 17.36
Er ikke den pakken "limited edition" også?
175529​
Jo, Collectors Edition. Dette er også en begrenset utgave, hvis det var det du mente. Vet ikke hvor mange som finnes i Norge, men Spiderman fikk vel 50 stk på nettbutikken.
 
#11
Jeg bor i Kristiansands området og fikk akkurat mld fra Gamezone AS, hvor jeg da har forhåndsbestillt WoW Collectors Edition hos.

Viktig. Vi på Gamezone AS i Vestre Strandgate 42 holder i dag nattåpent for å selge World of Warcraft. Vi gir bort plakater til de første som kjøper spillet (ca 25stk). Møt andre som skal spille spillet, diskuter hvilken server man skal spille på.
Det blir også mulighet får å le av de ansatte som skal kles ut i kostymer.
Småsnacks og brus blir servert. Dørene åpner kl 23:30 og salget kl 00:01.
Velkommen! hilsen oss på Gamezone
dette var da de 3 mld jeg fikk fra de...

Og jeg og en venn skal ned for å kjøpe hvert vårt eksemplar i kveld... :totomleropp:

Gamezone hjemmeside
...og som dere ser så koster CE bare 500 på Gamezone....
noen som føler seg litt lurt kanskje? :rulleøyne:
 
#12
kostet, de er utsolgt <_<

betalte 400 for standard edition hos spiderman, MED pre order kit...
 
#13
Opprinnelig skrevet av Con Dar@10.02.2005, 17.52
kostet, de er utsolgt <_<
175589​
utsolgt?...
vel... jeg forhåndsbestilt 26 november i fjor, da spllet kom ut i USA, så det blir bare muig for de som har forhåndsbestilt for å kjøpe...
 
#15
Det er ikke utsolgt alle steder, men prisen er avhengig av etterspørsel, noe som vil vise seg over de neste dagene. Når det er utsolgt er ikke dette noen upris, med andre ord. Uansett blir ikke dette noe billigere av kommentarer eller innspill om prisen, beklagelig som det kan være.
 
#16
Det var ikke meningen å få deg til å presse ned prisen heller. Ville bare briefe med at jeg fikk Collectors edition dagen før alt begynner.

Synes forresten ikke prisen var gal, spesielt hvis det ikke er mulig å oppdrive. Da blir det jo faktisk nesten billig.
 
#17
Spillet kom dessverre ikke med posten i dag, så jeg ser frem til å få det i morgen. I mellomtiden vurderer jeg hvorvidt jeg skal beholde det eller ikke, så får folk vurdere hvorvidt de vil by eller ikke.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.