WoW Eurpoa BETA testing Sign-up`s....

Skal du melde deg på?

• JA, Selvfølgelig skal jeg det!!!

Stemmer: 0 0,0%
  • Nei...

• Får se om det blir tid til sånt...

• Totalt antall stemmer
    0
QUOTE("blizzard.co.uk")
Sign-ups for the European World of Warcraft Beta Beginning Soon!
Following the announcement of the European World of Warcraft team, we are pleased to report that the sign-up period for the European Beta Test will soon begin.

A link to the European beta test application will be provided on this page. Please keep in mind that testers will not be chosen on a first-come, first-served basis; applicants will be able to submit an application and receive equal consideration anytime during the sign-up period.

If you would like to learn more about the beta test, please read our European Beta Test FAQ[/b]
Tror ikke jeg trenger å forklare noe mer jeg :tommelopp: .....
Jeg skal hvertfall melde meg på!

For dere som ikke gidder å å skrive blizzards hjemmeside adresse(Dere er late ass...), her er linkene:
-blizzards.co.uk(<-For dere som vanligvis sjekker .com domenet, det er to forskjellige sider, så det er ikke engang nevnt at europe testen starter på .com`en)
-World of WarCrafts hjemmeside
følg med på de adressene!
Hmm....nå blir nok hvertfall blizzard.co.uk min nye start side ass....gidder ikke gå glipp av dette...

Selvfølgelig skal jeg melde meg på. Har/har hatt et par sjanser til å komme inn på US beta'en, men jeg har ikke vært så heldig. Får bare håpe jeg når helt opp i den europeiske beta'en, selv om sjansene er små.

Har egentlig holdt meg unna WoW etter at beta startet. Gidder ikke lese alt om spillet før jeg spiller det selv, og de uoffisielle serverene har jeg ihvertfall holdt meg langt unna. Testet bare sandbox så vidt i begynnelsen av Januar, av ren nysgjerrighet, men jeg passet på og ikke se noe mye av spillet. Dette skal spares til jeg spiller "the real thing".

Klart jeg skal melde meg opp :D

Jeg har aldri blitt fenget av massive online multiplayer spill før, men WoW ser spennende ut, og ikke minst mer tilgjengelig enn de fleste andre spill i denne sjangeren. Og det skader ikke at ejg er stor blizzard fan :tommelopp:

Leste om noen duster fra US testen som regga 150 email accounter og kom inn med 58......FYFAEN!!!
Hvordan kan de ha fått til det når man må oppgi adresser osv?
fantasi adresser da eller?
forresten, hvorfor må man oppgi adressen?
får man et brev eller en pakke i posten da eller?

Signupen varer i en 3-4 dager, tror jeg så flere folk for tid til å melde seg på.
Og jeg tror ikke du skal skrive addressen på når det bare er Beta versjon, man trenger tross alt ikke betale før den endelige versjonen er ferdig.

Fantastisk! Dette var gode nyheter
Skal selvfølgelig regge meg og håpe på det beste :tommelopp:
Noen som har tenkt på hva de vil være (rase, "jobb") ?

Synes du sa at du bytta den til deg jeg, for en stund siden? Skjønner ikke hvorfor du er så ivrig på den europeiske sign up'en hvis du allerede har en beta plass som du sier. La oss som ikke har kommet inn enda få en større sjanse istedet. =]

Min første karakter kommer til å bli en Tauren Warrior, men jeg skal teste alt mulig rart. Warlock blir sannsynligvis min andre karakter.. Undead eller Orc.

Opprinnelig skrevet av thagen@24.06.2004, 21.24
Synes du sa at du bytta den til deg jeg, for en stund siden? Skjønner ikke hvorfor du er så ivrig på den europeiske sign up'en hvis du allerede har en beta plass som du sier. La oss som ikke har kommet inn enda få en større sjanse istedet. =]

Min første karakter kommer til å bli en Tauren Warrior, men jeg skal teste alt mulig rart. Warlock blir sannsynligvis min andre karakter.. Undead eller Orc.
Jo, han i USA bytta den mot noe for meg, han fikk steam av meg, jeg fikk WoW av han(den steamen hadde jo jeg fått som tjeneste av en annen før, så tapte jo ikke noe på det).
uanset, jeg må dele accounten min med han, og nå vil jeg ha en egen....derfor er jeg så gira på den europiske testen.

V

Venom

Gjest
Må definitivt melde meg på, har sett dette spillet vokse, har prøvd betaen fulgt nøye med. Også er jeg en hjernevasket Blizzard fanboy :tommelopp:

Skal skrive en laaaang søknad.

hehe...jaja...uansett...noen som blir med å spille eller(WoW altså), han i usa speller hele tiden så tror jeg begynner med uofesiell server til han er ferdig, stikker hvertfall på "den vanligste", er undead.
For dere som blir med, skal vi lage clan og samarbeide i creeping eller?
pm meg så avtaler vi tid og sted...

Opprinnelig skrevet av magicollie+28.06.2004, 19.23-->
nei!!!!
det er akkurat den dagen jeg drar på ferie!
argh!
må få noen til å skrive meg opp for meg [/b]
Opprinnelig skrevet av Blizzard.co.uk@
...anytime during the three-week sign-up period...
hmm....vil ikke det bety at det er en tre ukers signup periode?
Hvis ikke ferien din er lengre enn 3 uker burde det jo gå da, kunne sikkert gjort det for deg hvis jeg ikke hadde lovt 13 andre at jeg skulle gjøre det for dem...

<!--QuoteBegin-Blizzard.co.uk

A link to the application form will be provided on this page...
For dere som vil ha en liten "tyvtitt" på denne siden, er dette siden de vil bruke.

Her står det mer om Signupen osv...

Dette har jeg gledet meg til alt for lenge.
Tviler på at jeg kommer inn, men en kan jo håpe.
Dessuten er det jo åpen beta om noen måneder.

For dere som vil ha en liten "tyvtitt" på denne siden, er dette siden de vil bruke.

På den siden står det "1 week application periode"