WoW Eurpoa BETA testing Sign-up`s....

Skal du melde deg på?

• JA, Selvfølgelig skal jeg det!!!

Stemmer: 0 0,0%
  • Nei...

• Får se om det blir tid til sånt...

• Totalt antall stemmer
    0
hmmmm, det står både "3 weeks" og "1 week"
Jeg er borte 2.5 uker :p , så får håpe det er "3 weeks" som er riktig :svette:
På "tyvtitt" linken til dkdaffy stod det at hotmail og yahoo e-mailer ikke vil kunne brukes for å registrere seg. Må lage en ny mail et annet sted også da :svette:

Der er jeg nokså ond når det gjelder email adresser.
De sender den til min home.no adresse som videresender den til hotmail addressa mi :kul:

vel, no need for that Xenon...
I US betaen stod det det samme, men de slapp inn flere hotmail accounts fordet.
uansett, jeg har tross alt både online, home.no, start.no og gmail så...burde ikke være noe problem.
dessuten, hvis du trenger flere e-mailer som ikke er hotmail, er det flere forumer som tilbyr gratis webmail.

men du må ha bredbånd....jeg hadde absolutt fortjent å være beta tester >_< :(

men jaja, jeg har bredbånd til det kommer ut (antageligvis til neste år en gang.)

hvis noen av dere får tilgang :p , hold meg underrettet om spillet! ;)

eh, jeg sjekka en av sidene (FAQ) de skriver følgende om requirements for PC;

What are the system requirements for the World of Warcraft beta?
NOTE: World of Warcraft has NOT yet been optimized for many hardware configurations. The system requirements are expected to be lower for the final shipping version of the game, specifically in regards to processor speed and video card memory requirements. The system specifications listed below are for the World of Warcraft beta only:

• A 56K or higher modem with an Internet connection and the ability to download at least 2 gigabytes of information.
Windows® System/OS:

800 MHz or higher CPU.
256 megabytes or more of RAM.
GeForce 2 graphics card or better.
3 gigabytes or more of available hard drive space.
DirectX® 9.0 or above.

så dette vil si.....at jeg kan spille dette med ISDN 64kb/s ?

fett....

Ettersom 40 av de 50 første til å regge seg kommer inn nesten HELT SIKKERT!!!! vil jeg anbefale at alle holder seg våkne til tiligst 02.00, hvis det ikke har startet da vil jeg være sikker på at du kan sove fram til 5-7 tiden i morgen.
Jeg tar ikke noe ansvar hvis disse tidene ikke skulle stemme, men har sikkre "kilder".

Har ikke begynnt enda, og ingen info på den britiske Blizzard sida, enda det er 5 minutter over 24:00 der nå.
Sheesh! Britene er altfor slakke når det gjelder timing ^_^

Det var Ironisk, jeg gjør det meste for å tjene meg en post.
Men hva mener du med tiden?
Ettermiddag eller Morgen? Jeg antar morgen.

ok, her er en liste over hva du burde vite når du skal regge deg:
- Navn
- Adresse
- Land og by
- Telefonnummer?(<-ikke sikkert)
- e-mail adresse (IKKE hotmail/yahoo, for deg som ikke har annet, regg deg på www.home.no)
- Data specs(Alt om dataen din, skjermkort, ram osv)
- Hva for en Internett forbindelse du har
- hvorfor akkurat DU fortjener å komme inn i betaen/tillegs opplysninger?(<-Ikke sikkert)

Hvorfor gjør dere så big deal ut av det her? Dere har TRE uker på dere. Det er meningsløst å registrere seg med en gang sign ups starter. 40-50 første kommer inn helt sikkert? Hvor har du dette fra?

Det er faktisk større sjans for at dere kommer inn om dere gir det noen dager og venter til det ikke blir så mye trafikk. Det var hundrevis av folk som angret på at de registrerte seg med en gang på US sign up'en, fordi serveren gikk til helvete og de ikke kunne være helt sikker på at de ble registrert.

Personlig skal jeg vente noen dager. Det er ikke noe å stresse med.

noen som har funnet ut noe? hvis det skjer noe, post linken
:tommelopp:

/EDIT tror ikke det skjer no før på mårningen

Participants will have the same chance to get into the World of Warcraft Beta Test regardless of when they decide to sign up during the application period. Testers will not be selected on a "first-come, first-served basis".

så veit dere det. ;)