D dkdaffy Medlem 27 Mai 2005 #1 27 Mai 2005 #1 Ubrukt eksemplat av WoW selges for 400kr ink porto, grunnet at jeg fikk CE versjonen før jeg fikk denne, så da regisrerte jeg heller CE`pakken. Både guest keyen og Retail keyen er ubrukt, og cd`ene har aldri hvert i maskinen.
Ubrukt eksemplat av WoW selges for 400kr ink porto, grunnet at jeg fikk CE versjonen før jeg fikk denne, så da regisrerte jeg heller CE`pakken. Både guest keyen og Retail keyen er ubrukt, og cd`ene har aldri hvert i maskinen.
_LarZen_ Medlem 27 Mai 2005 #2 27 Mai 2005 #2 Ikke meninga å ødlegge for deg på noen måte men om du skal selge det små du du nok under prisen som er i butikken...nå er du jo over.
Ikke meninga å ødlegge for deg på noen måte men om du skal selge det små du du nok under prisen som er i butikken...nå er du jo over.
Frenzy Medlem 27 Mai 2005 #3 27 Mai 2005 #3 Som Larzen sier. du må nok gå ned i pris et par hakk spillpriser.no
D dkdaffy Medlem 28 Mai 2005 #4 28 Mai 2005 #4 spillet er solgt, og det var akkurat som nytt, til og med plasten var på, det gikk for 350kr glemte forresten å nevne at WoW tastatur skinnet fulgte med, det var også nytt, men er litt seint å si nå uansett
spillet er solgt, og det var akkurat som nytt, til og med plasten var på, det gikk for 350kr glemte forresten å nevne at WoW tastatur skinnet fulgte med, det var også nytt, men er litt seint å si nå uansett