WoW

#1
Noen som vil bli kvitt en WoW account, jeg ønsker sårt en, og orker ikke vente til 15 april for å få meg WoW..
Vet ikke helt hva jeg har å tilby av spill men har da penger...

Håper på raskt svar!
 
#3
Hva gir du for et guest pass?
Innen de 10 dagene har gått ut har d jo kommet flere WoW boxer så....

Eventuelt kan du ta en titt på disse:
World of Warcraft - Brukt, registrert, ca 400kr+

World of Warcraft: Collectors Edition - Ny og forseglet, masse ekstra stæsj, 1800kr - 3000kr

World of Warcraft: Collectors Edition - Ny og forseglet, masse ekstra stæsj, 2600kr+

Med masse stæsj mener jeg det som følger med i CE boxen, selv er jeg heldig eier av (snart) 2 WoW: CE bokser

har motatt 1, akkurat betalt for en annen(igjen takk for hjelpen MoFo2)!
For å brife kan jeg legge frem denne linken :tommelopp: , jeg mener nå det var relativt billig da, med tanke på at de andre CE boksene ligger på over 2000, og den første jeg kjøpte(ink WoW tastatur) kosta 2600 :svette:
Hvorfor gidder jeg å bruke 4000 kr på WoW??? Vel, JA, jeg er en WoW fan, og vil ha en CE boks jeg aaaaaaaaaaaaldri skal åpne!!!:p
 
#4
For å brife kan jeg legge frem denne linken onethumbup.gif , jeg mener nå det var relativt billig da, med tanke på at de andre CE boksene ligger på over 2000, og den første jeg kjøpte(ink WoW tastatur) kosta 2600 sweatingbullets.gif
Dæven. Og jeg som syntes det var dyrt når jeg betalte 6-700 for min CE :usikker: