WRC

#1
jeg har spilt WRC i et par år nå og har lakt merke til at mange av "notene" er feil. dette har plaget meg LENGE. det er ikke bare i 3'ern eller 2'ern. men i alle sammen..... for eks:
i WRC3, england, ss4 der kommer du til et veikryss. kartleseren sier: veikryss høyre, ikke ytter(inner er det en stabbel med tømmerstokker) selfølgelig svinger du inner, fordidu ser ikke tømmerstokkene, hele understellet går og bilen er total vrak.

har dere noen meninger eller kanskje eksempler fra egene erfaringer.
PS: "noter" er veibeskrivelser på rally-språket!
diskuter og kveruler!
 
#2
Jeg tror de fleste driter i hva slags noter du får, og bare konsentrerer seg om å svinge til høyre eller venstre.. Tar jeg feil?
 
#3
for det første: for å kjøre raskt og efektift må man vite hvordan veien er forran deg! for det andre: hvis du ikke bruker "Noter" betyr ikke det at alle andre ikke gjør det!
 
#4
Vel, vel, det sa jeg nå aldri heller da.. Men jeg tror du kommer til å finne at det er få eller ingen som irriterer seg over det som du gjør. Og det er strengt tatt ikke nødvendig med den slags tone du svarer med, jeg sa vel ingen ting imot deg, gjorde jeg det??
At det er slakt av utvikleren å overse slike feil, er en annen ting..
 
#5
sry da... :(
 
K

Kumool

Gjest
#6
Notene kommer ofte for sent, ja. Har ofte opplevd at jeg har vært nødt til å bremse ned og vente til jeg har fått beskjed om hvor jeg skal hen i veikryss. Andre steder sier han "ikke kutt" idet jeg kutter, og da går det som regel til skogs. Men det gjør ikke så mye, siden jeg vinner det meste uansett. WRC3 er altfor lett når man har fullt oppgradert bil.
 
#7
Amatører !!! Det er det dere er Amatører !! Møt meg på nettet, så skal jeg "gruse" dere og de dårlige notene deres. De funker fint for meg :p
 
#8
har desverre ikkefått internett tilkobling på PS2'en min... :(
 
K

Kumool

Gjest
#9
Opprinnelig skrevet av Solid Snake@11.11.2004, 11.24
Amatører !!! Det er det dere er Amatører !! Møt meg på nettet, så skal jeg "gruse" dere og de dårlige notene deres. De funker fint for meg  :p
133901​
Jeg skulle nok rævkjørt deg om jeg hadde hatt muligheten til å spille online. :p

Men uansett så kommer mye av notene for sent. Det har også Henning Solberg sagt, og med tanke på at han kjører rally på ordentlig og i tillegg er Norges beste WRC-spiller, burde det si en del. Go Henning! Håper forresten at han får kjøre flere løp neste år, og at han får bruke en bil som holder.

Forresten så vet jeg akkurat hvilket veidele du mener på SS4 i Wales, Tamashii, og jeg pleier alltid å kutte det. Ikke noe problem å kjøre bak tømmeret. :p
 
#10
jeg sier ikke at det er et problem, men det er jævlig plagsomt! det er foresten noen andre eksempler, men jeg husker dem ikke i farta!


PS: kameraten min, (som heter Marius) er nr 2 i norge og 6 i verden i rally sverige!
 
#11
Noen av dere som har sett førere i WRC som kutter svingene og kjører bak tømmerlunder ?? Nei, dere får holde dere på veien karer.. Og ja, du er velkommen til å rævkjøre meg (vel og merke i WRC4 da..).. Jeg er på nettet og tar gjerne utfordringen, konkurranse er gøy.. Ellers så synes jeg at WRC4 er langt fra noen realistisk bilsimulator, mer arcadeaction preget bilspill.. Er faktisk litt skuffet..
 
D

Doctor Downs

Gjest
#13
Hvis man har internettadaptor (eller PS Two, som har innebygd), er det bare å proppe i nettverkskabelen fra routeren og spille da? Så sant spillet støtter online play mener jeg?