Wrestlemania 21

#1
Halla!!! Wrestlemania XXI kommer i mars (rett før wrestlemania på tv) i USA, men er ikke helt sikker på når det kommer til norge enda...
det blir det beste wrestling-spillet noensinne, med egen reversal for alle triksene...
ta en kikk her
 

Lodin

Der Waaaah
#2
Ser ganske lovende ut. Hvis bare CAW systemet og sessong moden holder mål så skal dette skaffes. Litt for få wresltere og matchtyper da, men men.
 
#3
Jeg gleder meg veldig til dette spillet. Håper Live-delen blir bra og konseptet med at du kan lage et belte for så å ta det med online for å sloss om det høres veldig spennende ut.
Får også håpe sessong-delen blir bra.
 
#4
Create-a- belt er egentlig ikke så fett som det høres ut...er ihvertfall ikke det på smackdown vs raw, fordi det koster så sinnsykt mye å kjøpe beltet etter man har lagd det..er litt kult alikevel da.. :tommelopp:
 
#5
Opprinnelig skrevet av Thomzz@31.01.2005, 19.24
Create-a- belt er egentlig ikke så fett som det høres ut...er ihvertfall ikke det på smackdown vs raw, fordi det koster så sinnsykt mye å kjøpe beltet etter man har lagd det..
171819​
hadde jo ikke vært serlig prestisje hvis du kunne masseprodusere belter, sånn at du ikke
tapte en dritt når du mista det :p
 
#6
ser lovende ut????? Så du hvordan dommeren hjalp han fyren opp? Han var ikke nær han engang, men han hjalp til. Dorlig klippa.
 
#8
du som syns det så DÅRLIG ut, er du helt hemma eller??
det er tross alt en beta versjon da!!!
merker jeg blir litt irritert på folk som tror at alt må være perfekt... :tommelned:
det er tross alt et spill! :mad:
 
#9
Opprinnelig skrevet av Lodin@31.01.2005, 11.10
Ser ganske lovende ut. Hvis bare CAW systemet og sessong moden holder mål så skal dette skaffes. Litt for få wresltere og matchtyper da, men men.
171560​

er nye oppdateringer på den siden nå da...
cawen ser nydlig ut.. :tommelopp:
 
#10
som noen kanskje har skjønt så er jeg en ganske stor wrestling fan....
ta en titt på alle wrestling spillene jeg har her ...(wwe raw 2 er på veg... bestilte det, men har ikke kommet enda)
 

Lodin

Der Waaaah
#11
Opprinnelig skrevet av Thomzz+15.02.2005, 14.42-->
<!--QuoteBegin-Lodin
@31.01.2005, 11.10
Ser ganske lovende ut. Hvis bare CAW systemet og sessong moden holder mål så skal dette skaffes. Litt for få wresltere og matchtyper da, men men.
171560​
er nye oppdateringer på den siden nå da...
cawen ser nydlig ut.. :tommelopp:
177912​
[/b]
Syns den ser ganske meh ut jeg. Ræva utvalg i forhold til Smack.
Heller ikke særlig imponert over at sessong moden ikke er dynamisk.
 
#12
Opprinnelig skrevet av Lodin+15.02.2005, 15.45-->
Opprinnelig skrevet av Thomzz@15.02.2005, 14.42
<!--QuoteBegin-Lodin
@31.01.2005, 11.10
Ser ganske lovende ut. Hvis bare CAW systemet og sessong moden holder mål så skal dette skaffes. Litt for få wresltere og matchtyper da, men men.
171560​
er nye oppdateringer på den siden nå da...
cawen ser nydlig ut.. :tommelopp:
177912​
Syns den ser ganske meh ut jeg. Ræva utvalg i forhold til Smack.
Heller ikke særlig imponert over at sessong moden ikke er dynamisk.
177938​
[/b]
spillet skal på en måte handle om ''the road to wrestlemania'' ossen folka blir kjente og sånt... litt som day of reckoning.
foresten smackdown vs raw 2 kommer!!! :D
det kommer helt sikkert til å ta av helt! :tommelopp:
 
#14
Jeg hadde det en kort periode, fyfaen for ett dritt spill. Miste helt sansne for wrestling etter dette. Ikke kjøp. Møkka spill. Skulle trudd de klarte å lage litt bedre grafikk, bevegere seg treigere enn på 94 på hundre meteren
 
#15
jeg har wrestlemania nå...det er ikke t dritt spill..ja, det er en del glitcher, men story moden og grafikken er nydelig!
spillet beveger seg sakte fordi det er meningen at det skal være mer realistisk..
smackdown-spillene går egentlig altfor fort for min mening - det mister på en måte realismen..
har alle alikevel da ;)
www.wrestlinggames.tk