www.spillegal.no

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#1
www.spillegal.no funker ikke. Det gjør derimot www1.spillegal.no.

Er jeg alene om dette problemet?


Redigert: greit a, nå har det kommet en sånn automatisk re-direct.
 

EagleJin

Bear Necessity
#2
Ja.. eller.. Ble videresendt til www1.spillegal.no etter 47 sekunder..
 
#4
Har alltid skjedd med meg så jeg har ikke tenkt noen stort over det.....
 
#5
Det var noe mumling om mirror-servere ved eventuell stor pågang på spillegal-serverne, så www1.spillegal.no er altså da hovedserveren til sida. Når det eventuelt blir veldig stor pågang, vil du bli overført til en mirror-server, altså www2.spillegal.no, men jeg tror de ble bare med planene.
Verdt også å få med seg er at forumet ligger på en server, mens selve sida ligger på en annen server.
 
#6
Opprinnelig skrevet av Skoen@27.12.2004, 22.10
Det var noe mumling om mirror-servere ved eventuell stor pågang på spillegal-serverne, så www1.spillegal.no er altså da hovedserveren til sida. Når det eventuelt blir veldig stor pågang, vil du bli overført til en mirror-server, altså www2.spillegal.no, men jeg tror de ble bare med planene.
Verdt også å få med seg er at forumet ligger på en server, mens selve sida ligger på en annen server.
154469​
Vel, alt jeg venter på er det php-scriptet som jeg ba deg(?) om å mekke en stund før vi lanserte portalen ;)
 
#8
Opprinnelig skrevet av Skoen@27.12.2004, 22.41
Tror ikke du bad meg om å mekke et slikt script for jeg kan ikke lage et mirrorvalg-script.
154489​
Tror jeg ba noen med php-kunnskaper den jobben, men husker ikke hvem det var,mente det var deg, men mulig jeg tok feil. Sorry :/
 
#10
Så bra. ^_^
 
#11
Mens vi er inne på Spillegal sin forside. Har hele nyhetsredaksjonen tatt ferie? Nyeste nyhetsak er God jul den 24. desember, som er snart to uker siden. Kanskje dere sparket for mange folk fra nyhetsredaksjonen og etterlot kun de som dessverre tok fullstendig juleferie fra alt.
 
#12
Sant det.

Etter hva mine kilder sier har halve nyhetsredaksjonen fått sparken pga lite aktivitet.