XBConnect - Gamertags

D

Doctor Downs

Gjest
#1
Jeg vet det er et XBConnect emne fra før, men lager dette fordi jeg ønsker en bedre oversikt.

Vi gjør det i likhet med Live-emnet men med færre detaljer, og jeg foreslår at begge emnene pinnes.

Fyll ut malen:

[Gamertag] (f.eks Aquila)
[Spill] (F.eks Halo, Splinter Cell: Pandora Tomorrow, Unreal Championship)


og jeg skal kikke innom nå og da og oppdatere (noe som vil være en lettere oppgave hvis moderatorer ville pinna emnet?

Nåværende liste:

Aquila - Aquila - Halo, GR:IT, SOF2, TS2, THUG, UC, XIII, SC:pT




Hvis dere vil tilføye når dere er på, om dere liker å snakke eller om dere krøller eller bretter dopapiret deres må dere gjerne gjøre det og, men jeg fører det ikke på lista.

Og en ting til. Hvis noen skulle finne på å spørre om hensikten med dette emnet så er det å lettere finne Sg members for å legge dem til i buddy lista på XBConnect. Det stemmer, jeg har ingen venner.
 
#2
Vet ikke helt hva du mener, menhar gjort det sånn:

Xbox Live: Revan92
Forum: Revan
Spill: GR, Rainbow Six 3, MechAssault, MotoGP 2
 
D

Doctor Downs

Gjest
#3
Nesten riktig, hadde det ikke vært for at jeg er ute etter XBConnect infoen din, ikke XBOX-Live.

Revan92
GR, Rainbow Six 3, MechAssault, MotoGP 2
<- Sånn skriver du.


Faen, er det så dårlig med XBConnect spillere her?
 
#4
Opprinnelig skrevet av Aquila@29.03.2004, 17.33
Nesten riktig, hadde det ikke vært for at jeg er ute etter XBConnect infoen din, ikke XBOX-Live.

Revan92
GR, Rainbow Six 3, MechAssault, MotoGP 2
         <- Sånn skriver du.


Faen, er det så dårlig med XBConnect spillere her?
Ok. Men hva er egentlig greiene du snakker om?
 
D

Doctor Downs

Gjest
#5
XBConnect er et tunnel software som lar deg spille online med spill som har system link mulighet. Gratis.

Tror du må ha modifisert XBOX.

Vennligst ikke spør mer her nå. Lag heller et emne om det. Dette er for å registrere "profilen" din hvis du noen gang skulle få en.

Ikke at det er så altfor mange som har meldt seg?
 
#6
xbconnect gamertag: Ally-TOOL
spiller: Perfect Dark Zero