XBOX 360 ønskes byttet bort mot Nintendo GameCube!

Status
Stengt for ytterligere svar.
Ønsker å bytte bort en meget pent brukt Xbox 360 (i eske), det er premium utgaven, den med 20GB HD. Videre så følger det med 1 trådløs kontroller, headsett og alt av nødvendige ledninger. Det følger ikke med noen spill siden de er solgt til en kamerat, men det følger med ca 10-11 mnd igjen av ett Xbox Live Gold medlemskap, det er verdt en sånn ca 400-500Kr. (Xboxen er kjøpt på SpaceWorld, det følger med kvittering)

Jeg ønsker som sagt å bytte dette bort mot en Nintendo GameCube, med forhåpentligvis endel spill.

Hvis dette er av interesse så ta kontakt: chrand@broadpark.no

Får jeg ikke noen seriøse svar så legger jeg den ut for salg på QXL.no eller FINN.no...

Eller kanskje han gjør det bare for å være sånn sinnsykt grei eller no. Jeg mener, gamecube mot Xbox 360.

Har en pent bruk gamecube med 2 kontroller somer i en meget pen stand.

Spillene er:

Fantonald (Litt slitt)
Super Mario Sunshine
Phantasy star online
Sonic (De med chaoene)
Mario party 4
Mario party 6

Pm meg om du er innteresert, har ikke esken til gamecube.

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Liker du å kaste penger, DropOut?

1) Selg 360-en på QXL. Den får du lett 3000 kroner for.
2) Kjøp en GC med spill for rundt 500, f.eks. denne.
3) Nyt følelsen av å ha 2500 kroner til overs.

Fy til alle som forsøker å lure ham ved å ta imot tilbudet :p.

Seriøst, dette må jo være en helt elendig handel for deg, DropOut. Hvis du har EB Games i nærheten har du også muligheten i å bytte den der, mot en splitter ny GC og sikkert en god del brukt spill.

Ellers har jeg en lilla GC, med GB Player + tilhørende disc, Freeloader og amerikansk Resident Evil 4, Mario Kart: Double Dash, Final Fantasy Crystal Chronicles, GBA -> GC adapter (mangler manual) to originale kontroller, RGB kabel og et 251 blokkers minnekort. Du får det for 1000,- (+ porto).

Jeg har nå en chippa GC med 5 kontrollere (2 wavebird), 29 originale spill (2 Donkey Konga trommesett, og Mario Dance mix m/matte) bredbåndsadapter og 5 minnekort, hvorav 4 er 69? og ett er 251 blokker.
Storparten av spillene er forøvrig *Only for GameCube* da jeg hovedsaklig bare kjøper spill fra Nintendo sjøl!

Nei nei, smarteste er å kjøpe en ps3...selg alt av hus, bil ting og tang. PS3 er dealen

Status
Stengt for ytterligere svar.