Xbox 360 - 20GB HDD

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
#1
Selger en 20GB harddisk til Xbox 360, da jeg har ruinert meg selv på en ny 120GB.

Skal vi si 300kr inkludert porto? Skarru ha oppkrav får du betale det sjæl.
 
#2
Du vet, de 120gbene er ikke så alt for gæli priset på ebay, så om du fant en god selger på ebay så kunne du fått den inn i Norge for endel mindre enn den norske prisen. (Jeg antar at du betalte den norske prisen på 1000++ siden du "ruinerte" deg selv).
 

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
#3
Du vet at de på ebay er fake og billig hong kong drit? De funker sikkert bra nok, men jeg ville ha en original. Jeg betalte 900 for min.
 
#4
Billig Hong Kong dritt ? Du har ikke peiling på hva du snakker om nå.
Du kan kjøpe en helt vanlig 2.5" Western Digital 1200BEVS 120gb harddisk og klargjør den selv for X360.
Den vil fungere AKKURAT helt likt og med AKKURAT samme kvalitet men til en brøkdel av prisen.
 
#5
Hm.. I fare for å kapre tråden, kan jeg kjøpe en slik, demontere min selv, koble begge til en PC, overføre dritten til ny disken, og montere den 120gben tilbake, uten noen spesiell erfaring?
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#7
Man trenger en spesiell overføringskabel mellom de to som følger med når man kjøper den offisielle 120 GB-en, eller er jeg på villspor nå? Mao. er det ikke via en PC savegames o.l. overføres, det er direkte mellom de to diskene.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#8
Det er en mulighet. En annen er å koble begge (eller en og en) til en pc og overføre via den. Det er vanlige harddisker med data på, det er ikke så mye hokus pokus.