Xbox 360 - generelle nyheter

Status
Stengt for ytterligere svar.
Flotte greier, regner med at oppdateringen fikser bugs også.

Et lite spørsmål. Når harddisken er full, er det mulig og kopiere over til en ekstern harddisk som er koblet til? Eller må man rett og slett begynne å slette?

SITAT(Mongis @ 06.06.2006, 14.19) 8223

Et lite spørsmål. Når harddisken er full, er det mulig og kopiere over til en ekstern harddisk som er koblet til? Eller må man rett og slett begynne å slette?
[/b]
Tror ikke det støttes av MS på den måten du tenker på. Finnes alltids alternative måter å gjøre det på

Her har du en måte å gjøre det på

Kanskje ikke det enkleste for alle og enhver. Men det er en løsning som ihvertfall fungerer

D

Deleted member 91

Gjest
SITAT(Mongis @ 06.06.2006, 16.19) 8223

[/b]
Desverre så må man nok det. Det er alikevel ikke sååå ille, fordi 20GB er alikevel en god del å ha i demoer og trailere. Dessuten, har du så mye demoer er det kanskje på tide å kjøpe noen spill. :p

Du kan jo i verste fall kjøpe en HDD til, antar jeg.

D

Deleted member 91

Gjest
Ja, endelig er 360 blitt skikkelig portabel! Frykter DS-en kommer til å støve ned nå ja.

Er det noen som vet om man kanspille xbox 360 i bil? Skal kjøre bil til sør-Italia i sommer og det ser ut til å bli en lang tur...

Den skjermen så vass, litt stor, men det gjør ikke noe :D

Kjøpte en lignende skjerm til Gamecuben, og da spilte jeg i bilen mens vi var på ferie. Så lenge det medfølger lader til skjermen som du kan bruke i bilen, funker det plettfritt.

Trodde nesten strømforsyningen var et større problem enn selve skjermen i seg selv. En skjerm er ikke noe problem å rigge til bilen.
Strømforsyningen til Xbox360 trenger vel nesten et eget bilbatteri :hehe:

SITAT(Nicholas @ 06.06.2006, 17.06) 8237
Ja, endelig er 360 blitt skikkelig portabel! Frykter DS-en kommer til å støve ned nå ja.
[/b]
Ja, men nå er det en betongboks du må bære med deg, pluss kabler og shit. Men det kan du snurre rundt halsen..

Skjerm trenger jeg ikke.

Nå er ikke dette Xbox360 nyhet, men siden vi ikke har dedikert et emne til den gamle burken så havner den her.

Specs:
* Xbox v1.1
* 5" lcd screen
* Polymer Li-Ion Battery Module: 14.8v 11Ah (163 Wh) with PCB of 12A limit
* 60 gig laptop hard drive
* Custom vacuum formed case
* Earphone jack
* External CD-rom drive (to come later)

SITAT
This project took about 60 hours to complete from start to finish. My portable Xbox will run off the built in batteries or you can use a ac adapter. I'm not sure about battery time because I just finished it but I will be testing how long it will last when I get the time to play it for that long. The hard drive is a 60 gig seagate laptop drive. The reason I went with a laptop drive is it's small and it runs off 5v. The LCD screen is a PSone screen and I did a LED mod on it. The Battery that I used was a Polymer Li-Ion Battery Module, it has 14.8v 11Ah (163 Wh) with PCB of 12A limit. Polymer li-ion is the way to go because o f the light weight and it can put out all the power you need that other batteries cant. This has been one of the hardest portables that I've done to date and has cost the most to make. This project cost me about $ 600 to make and it was worth it. All I have left to do is to make the external CD-drive. I couldn't fit the cd drive into the portable so I made a external Ide conector so I could hook it up with out taking it a part. The CD-rom will be housed in a case that looks just like the portable it self but smaller.
[/b]
Kilde: Xbox-scene.com

Dette må være en av de stiligste modifiserte boksene jeg har sett. Okay, den erstatter ikke DS eller PSP ;)
Men jeg fikk lyst på den til tross for hvor ufattelig kronglete den må være å spille med.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jøss. Cirka tre millioner ganger styggere enn en original Xbox, jo. :blunk:

SITAT(Yetipants @ 06.06.2006, 23.26) 8371
Jøss. Cirka tre millioner ganger styggere enn en original Xbox, jo. :blunk:
[/b]
En annen farge hadde gjort seg. Jeg tenkte mer på resten av opplegget da ;)
Men ja, den syke grønnfargen kunne jeg vært foruten. Enten svart eller hvit skulle den vært.

D

Deleted member 91

Gjest
Fytti helvete så grusomt. :D Er vel ikke det vi kaller ergonomisk design, akkurat. Men, kudos til karen for å gidde å bruke så mye tid på noe så unødvendig.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ja, det hadde nok hjulpet en del. :p
Uansett ser det veldig ut som en ting som er kul å ha, men ikke særlig praktisk eller god å bruke.

Det hjelper på at øynene ikke begynner å blø av fargen før man faktisk har slått på konsollen ;) :hehe:

D

Doctor Downs

Gjest
SITAT(Sulky @ 06.06.2006, 17.43) 8246
Er det noen som vet om man kanspille xbox 360 i bil? Skal kjøre bil til sør-Italia i sommer og det ser ut til å bli en lang tur...[/b]
Etter hva jeg har hørt har spill gått istykker av at folk har tråkka for nærme maskina, og du vil ta den med på Eurotrip?

Er forresten stort sett fornøyd med updaten. Men må innrømme at jeg ike synes det var noen forbedring det de har gjort med markedsplassen. Ble bare mer uoversiktlig.

Devil 360: Modchip for the Xbox 360
>> We received this news today from the Devil360 Team:
SITAT
Our server is currently down due the huge amount of hits we received yesterday. We will move to more powerful servers and we hope to be back online tomorrow.

The Devil360 will be a modchip for the Xbox 360 console, the 'small' security hole has been found! This device is in no way related to the DVD firmware exploits - it's a totally different approach.
However we did not manage to get the product ready for today (6/6/6), because we are working hard on improving it to:
* Try to protect it from any type of update
* Make it programmable via PC
* Boot unsigned code
* Allow to swap HD with larger drive with a special interface between the 360 and the HD (all types IDE/SATA).
* And more...

We understand, certainly after the ICE modchip story, that people will not easily believe this so we will send prototypes to some scene sites as soon as they are ready, so they can confirm it's real.
The modchip will be sold without any code.

We also discovered some shops already take pre-orders for this product. Do not pre-order it!
We did not announce any distributors yet and the device will not go on pre-order until at least after the prototypes have been tested/reviewed by independent sites.
[/b]
Kilde: devil360.com

Ser ut til at denne spesielle limen ikke klarte å holde hackerene unna og unsigned codes på Xbox360 er i horisonten. Krysser fingrene for at vi får se en enda bedre mediaplayer til Xbox360 etterhvert :) Hvem vet, kanskje noen andre vil klare å lage en Xbox emulator bedre enn stallguttene hos mr. Gates

Og så vil jeg slenge med en liten morro fun fact jeg ramlet over i en viss nfo fil :)

SITAT
The real name of "the" Bill Gates is William Henry Gates III.
Nowadays he is known as Bill Gates (III), where "III" means the
order of third (3rd.)

By converting the letters of his current name to the ASCII-values
and adding his (III), you get the following:

B 66
I 73
L 76
L 76
G 71
A 65
T 84
E 69
S 83
+ 3
--------------
666 !!

M S - D O S 6 . 2 1
77+83+45+68+79+83+32+54+46+50+49 = 666

W I N D O W S 9 5
87+73+78+68+79+87+83+57+53+1 = 666

For Chinese (particularly in China), 666 is the luckiest number and is very
popular on vehicle licence plates.

666 is the sum of all 36 numbers on a roulette wheel.

Apple's first computer, the Apple I, was priced at US$666.66.

Organic molecules are based on carbon-12, with 6 protons and 6 neutrons in
the nucleus, surrounded by 6 electrons.[/b]

Halo 3 dokumentar tilgjengelig!

HELL YEAH! (WMV)

HELL YEAH! (HD WMV)

*Stående applaus*

Enhver Halo fan se denne videoen. Og er du ikke en Halo fan fra før av så kommer du garantert til å bli imponert nå.

Er litt usikker på om det egentlig hører hjemme i dette emnet pga alle motstridende annonseringer om spillet, meeeen her er uansett en småbarsk sammenlingning som viser hva CRYSIS-motoren kan by på:

Status
Stengt for ytterligere svar.