Xbox 360 - generelle nyheter

Status
Stengt for ytterligere svar.
#41
Dette er som fødselsdagfest, julefest, påskeaftenfest, 17. mai-fest og sex-fest på en gang! :D

Allmektige spillgud... gi meg styrke og penger til å takle alt dette. XD
 

Kilik

Lokal moderator
#45
SITAT(StarEye @ 09.05.2006, 21.32) 2095
Hvorfor i all verden skulle han si "fra dag 1" om det var eksklusivt?
[/b]
Kan nesten garantere at det er som de tidligere spillene i serien. Nemlig at det kommer på den konkurrerende konsollen og PC 6-12 måneder etterpå. Men likevel, MS har virkelig gjort et kupp der...
 
#47
Nå snakker de om Shadowrun.

Så langt vil jeg nesten våge å si at MS gruser Sony.

Edit: Alan Wake er 360 og PC eksklusivt. Ryktene stemte altså.
Skulle ikke forundre meg om Halo 3 runder av konferansen. De stakkers folkene i salen, vet ikke at den er på MarketPlace.
 
#48
Bill Gates snakker naa om hvordan han skal ta over verden med MSN

"One user interface, one identity, one friends list, one message center, one marketplace " (, one ring to rule them all) :p
 
#50
Bekymrer meg litt over denne quoten: Microsoft and Rockstar have entered into an exclusive deal to privide episodic content via Xbox Live Marketplace. Det jeg liker med konsoll er å kjøpe et spill og ha det ferdig og komplett, ikke kjøpe et halvt spill og så måtte kjøpe alle bilene til det eller hva det måtte være.
 

Kilik

Lokal moderator
#52
rahaan: Dessverre for deg tror flere og flere spill ender opp som nedlastbare episoder etterhvert...
 
#53
SITAT(rahaan @ 09.05.2006, 20.48) 2108
Bekymrer meg litt over denne quoten: Microsoft and Rockstar have entered into an exclusive deal to privide episodic content via Xbox Live Marketplace. Det jeg liker med konsoll er å kjøpe et spill og ha det ferdig og komplett, ikke kjøpe et halvt spill og så måtte kjøpe alle bilene til det eller hva det måtte være.
[/b]
ganske enig, er ikke noen stor fan av denne utiklingen heller.
 

Kilik

Lokal moderator
#55
For å si det sånn, de to uten tvil mest solgte spillseriene i forrige generasjon var GTA og Halo. Nå får 360 begge oppfølgerne...
 
#57
Den talen gir inntrykk av at dem har bommet totalt på hva gamere vil ha.
 
#58
Halo 3 trailer på Bungie.net

SITAT
We won't ruin the content of our short presentation by describing it frame by frame, but we will note that everything you're seeing here is being rendered in real-time on the Xbox 360, using the current version of our Halo 3 game engine. The HDR lighting, self-shadowing, GPU-run particle system and many other effects should make it intact (and more) to our final game.[/b]
 
D

Doctor Downs

Gjest
#59
Men hvor vil handlinga utspilles? Så langt er New York-, Miami-, Los Angeles-, San Francisco- og Las Vegas-konseptene brukt. Verken Washington, Boston, Houston, Atlantic City, Minneapolis eller Seattle kan sies å revolusjonere stort. Kanskje med en kombinasjon av sørstatbyer? New Orleans hadde vel gjort seg, og dermed hadde en Texas-by som Austin eller Houston kunnet fylle ut. Regner egentlig med at det forblir i USA, siden så mye av seriens stil er derfra. De kanadiske landsbytrekka kom vel litt fram i San Andreas hvis jeg ikke husker feil? Men jeg merker en latinamerikansk tendens i multimedier for tida (GRAW, deler av PDZ, baller på seg med mexikanske filmer). Byene er allerede oppdikta, så hvorfor ikke forminske hele Mellom-Amerika? Mexico City/Managua, Guatemala City/Tegucigalpa og ei bru eller gode flyfobindelser til diverse karibiske øyer, deriblandt en Cuba-kopi med en drøss av gamle amcars og "import/eksport"-arbeid for småøyene? Jeg drømmer meg bort. Mer nyheter er vel rett rundt hjørnet.
 
#60
SITAT(Mongis @ 09.05.2006, 21.58) 2120 Var kanskje derfor siden var nede en stund? Takker så meget for opplysningen. Hastigheten på Xbox Live nå er værre enn modem. *Tar av nedlastingen*
 
Status
Stengt for ytterligere svar.