Xbox 360 - generelle nyheter

Status
Stengt for ytterligere svar.
SITAT(Nicholas @ 16.07.06, 20.12) 14893
Redigert: Neimen fant jeg ikke redningen, gitt. Dropper å lodde selv, og går istedet for en slik en. 85 spenn inkl. frakt er ikke dyrt, og mange på NTSC-UK er fornøyde med den. Bling.
[/b]
Har du mottatt adapteret? Er litt usikker på hvordan det der funker før jeg bestiller. Har adapteret knapper for volum/mute? Er litt vanskelig å se på bildet. Fornøyd med kvaliteten?

D

Deleted member 91

Gjest
Ikke bestilt ennå, faktisk. :$ Fant en del annet å bruke spenn på, men rundt den 10. august har jeg planer om å bestille, så drar jeg på ferie, så du kan forvente en rapport rundt den tyvende. Såvidt jeg vet skal det ha alle egenskapene du nevner, ettersom dets formål er å emulere knotten på enden av 360-headsetet.

Takk for svar. Har allerede bestilt et par eksemplarer, så satser på at de er bra. Folket på NTSC-UK sa ikke så mye negativt om det så vidt jeg kunne se, det lover jo godt. Skal ha de i posten i morgen tror jeg.

Over til noe annet. HD DVD spilleren til 360en ble vist frem under en messe ved navn "Retail Vision Summit". Noen bilder:

Flere bilder her.

Har ikke HDTV jeg, så jeg bryr meg ikke så mye om den. Men det gjør vel du, Mongis? ;)

Forresten, Saint's Row var som GTA, bare mer detaljert.. gav meg samme følelsen som GTA. Vet ikke om jeg gidder å kjøpe det, får spille demoen litt til.

Jeg syntes Saint's Row virket som en dårlig GTA-klon. Hele tiden gjennom demoen oppdaget jeg bugs i spillet. Det er liksom ingenting nytt heller med det hvis du sammenligner det med GTA. Det som var positivt med spillet var fysikkmotoren. Kjente godt at jeg ville ha et nytt GTA-spill mens jeg spilte det, da. :elsk:

Er flere spill som snart blir utgitt jeg ser frem til nå, blant annet Dead Rising, Gears Of War og Splinter Cell: Double Agent. De to førstenevnte spillene er jeg rimelig sikker på at jeg anskaffer.

SITAT(znaak @ 06.08.06, 16.45) 18486
Jeg syntes Saint's Row virket som en dårlig GTA-klon. Hele tiden gjennom demoen oppdaget jeg bugs i spillet.
[/b]
Ja, for GTA er jo så bugfritt. :blunk:

Dessuten skal vistnok demoen av Saint's Row være basert på en 4 måneder gammel build av spillet. Så det blir forhåpentligvis ikke så mange bugs i retailversjonen. Frameraten blir sikkert pusset på også.

synes demoen sugte balle :)

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Sært... jeg har spilt gjennom samtlige GTA-spill, og har aldri tenkt over at de har vært spesielt buggete. Menmen.

D

Doctor Downs

Gjest
SITAT(Nicholas @ 30.07.06, 20.54) 17374
Ikke bestilt ennå, faktisk. :$ Fant en del annet å bruke spenn på, men rundt den 10. august har jeg planer om å bestille, så drar jeg på ferie, så du kan forvente en rapport rundt den tyvende. Såvidt jeg vet skal det ha alle egenskapene du nevner, ettersom dets formål er å emulere knotten på enden av 360-headsetet.
[/b]
Men én ting jeg har tenkt på. Har ikke de aller fleste headset med mikrofon en plugg til hver funksjon? Mitt har ihvertfall det, og jeg går ut ifra at det egentlig skal til for å få brukt det på en PC. Er det to innganger på den adapteren? Hvis ikke har jeg en adapter jeg vanligvis bruker til å få to headset ut av samme musikkspiller. Mulig jeg kan stappe mic- og øretelefonkabel i de to høla jeg tidligere har brukt som utganger og så inn i adapteren du har (?) bestillt.

D

Deleted member 91

Gjest
Det virket som mye "muligens", "kanskje" og "går ut ifra". At alle ledningene faktisk kan plugges sammen er én ting, om det faktisk funker er en hel annen. Jeg regner forøvrig med å bestille mitt adapter før jeg drar til Spania på søndag, så om det er noe mer detaljert du lurer på tror jeg Mongis er din mann.

Tok et bilde av adapteret:

Det svarte er noe som følgte med, som gjør at man kan bruke 2 headsett samtidig på samme kontroll. Når det gjelder spørsmålet til Aquila, så forsto jeg ikke helt hva han mente. :$

SITAT(Aquila @ 08.08.06, 00.04) 18703
Men én ting jeg har tenkt på. Har ikke de aller fleste headset med mikrofon en plugg til hver funksjon? Mitt har ihvertfall det, og jeg går ut ifra at det egentlig skal til for å få brukt det på en PC. Er det to innganger på den adapteren? Hvis ikke har jeg en adapter jeg vanligvis bruker til å få to headset ut av samme musikkspiller. Mulig jeg kan stappe mic- og øretelefonkabel i de to høla jeg tidligere har brukt som utganger og så inn i adapteren du har (?) bestillt.
[/b]
Kan svare på det siste spørsmålet: Nei, det går overhodet ikke ann.

D

Doctor Downs

Gjest
Prøvd? Det går tross alt lydsignaler både inn og ut gjennom pluggen som allerede brukes, så hvis jeg bruker en adapter (sånn som den svarte Mongis har bilde av ved siden av pakka. Har en fra før) og stappen én mic og et headset inn på ene sida og stikker andre sida inn i 360-adapteren...?

Regner med at de fleste her inne har hørt om Project Offset? Spillet med en imponerende grafikkmotor, og som hittil har vært uten utgiver? Vel, nå har spillet endelig fått en utgiver. I tillegg ser det ut som at det er på vei til Xbox 360, siden de søker etter en Xbox 360-programmerer, som skal ha hovedansvar for "porting, vedlikehold og optimisering av kodebasen for Xbox 360".

Les mer hos Gamer.no

Status
Stengt for ytterligere svar.