Xbox 360 HD-DVD-spiller SELGES (kanskje byttes...)

Status
Stengt for ytterligere svar.
#1
SOLGT!




Hei! Først kan jeg bare si at "Nei, jeg har ingen tilbakemeldinger her, men jeg er samme Mizuti som har lusket rundt på NF (Nintendo forumet) en stund, og har mye god tilbakemelding derfra :) Altså er jeg ingen bløff/scammer...!"

Okay, til saken :p
Selger en lite brukt, pen og tøff HD-DvDspiller til 360. Tja... hva mer kan jeg si? Det er det jeg selger :p Spørr hvis det skulle være noe :)

Er mest interessert i å selge den, men hvis du kommer med noen interessante byttetilbud kan jeg vurdere de..

Tenkte jeg kunne starte prisen så jeg ikke får noen idiot-bud, altså er "minsteprisen" på 900,-. Den går jo for rundt 2000,- ny i butikken, men denne er svært pent brukt :)


Edit: Så at det ble et overload med smileys.. sorry -.-




EDIT_2: Det med at det er med HD-DVD-filmer kan du også få med på denne. Det er overalt hvor det selges HD-DVD-spillere (hvertfall den til 360) et reklameskjema hvor du kan skrive inn serienummeret til din spiller, navn og adresse så får du velge mellom 5 gratis HD-filmer. Dette er IKKE gjort med min, så du kan fint gjøre det. Jeg legger ved et slik skjema fra min lokale EB Games butikk.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#2
Jeg byr 900,- inkl. frakt, siden jeg kan få den til 900,- pluss frakt inkl. fire HD-filmer på QXL. Nypris er forresten 1499,-, f.eks. hos Komplett.

EDIT: Pris inkl. frakt på Komplett er 1574,-. Det er med 5 HD-DVD-filmer.
 
#3
SITAT(Houseman @ 28.12.07, 02.08) 95367
Jeg byr 900,- inkl. frakt, siden jeg kan få den til 900,- pluss frakt inkl. fire HD-filmer på QXL. Nypris er forresten 1499,-, f.eks. hos Komplett.
[/b]
Greit nok det, men et par ting:
1. QXLen er du ikke alene om å by på, så den går nok langt over 900,-.
2. Den fra komplett koster ny 1499,- ja, så koster det jo porto og noe annet, så er man rundt 1600-1700,- Koster 1700,- ny på EB Games og 1999,- på Spaceworld, så det varierer litt, men du tar poenget :)
 
Status
Stengt for ytterligere svar.