Xbox 360, ps3, N.R....

#2
Xbox 360 skal etter hva jeg vet kunne spille de mest populære Xbox-spillene. Grunnen til at den ikke kan spille alle Xbox-spill er fordi MS har byttet GPU-leverandør fra Nvidia til ATI, noe som visstnok gjør bakoverkompatibilitet ganske vanskelig å få til.

PS3 skal kunne spille både PS1 og PS2-spill, og Revolution skal kunne spille GameCube-spill. (i tillegg til at det også er mulighet for å laste ned NES, SNES og N64-spill til den)
 
#3
Opprinnelig skrevet av Shigsy@31.07.2005, 22.28
Xbox 360 skal etter hva jeg vet kunne spille de mest populære Xbox-spillene. Grunnen til at den ikke kan spille alle Xbox-spill er fordi MS har byttet GPU-leverandør fra Nvidia til ATI, noe som visstnok gjør bakoverkompatibilitet ganske vanskelig å få til.

PS3 skal kunne spille både PS1 og PS2-spill, og Revolution skal kunne spille GameCube-spill. (i tillegg til at det også er mulighet for å laste ned NES, SNES og N64-spill til den)
246946​

Ok, takk. Burde jeg ikke selge xboxen da for sikkerhets skyld..
 
#8
Opprinnelig skrevet av Norskingen@31.07.2005, 23.13
Noen some har sett 'In-game' trailerene til Ps3 og Xbox 360?.

Seriøst , drit fin grafikk! se på killzone 2 traileren til PS3 , grafikken der gjør meg kåt!  gå på www.gamershell.com å finn den der.
246965​
I tilfelle du ikke viste det var ikke Killzone 2 traileren "in-game", m.a.o. kunne Sony likesågodt vist Final Fantasy: Spirits Within.
 
#10
Det er In-game noe av det. Spilt Killzone 1 og der var det helt likt som på Killzone 2 , bare starten og slutten som er blitt fiksa på. Den delen i midten av filmen er sånn mann faktisk spiller. Grafikken er helt konge.
 

oma

Village Drunk
#11
det var da virkelig ikke killzone 1 grafikk på den killzone 2 viden..
 
#12
Microsoft bør vurdere sterkt å heller lage en langt mindre versjon av Xbox og sette prisen til under 1000-lappen så kan de som ønsker å spille Xbox spill kjøpe den istedenfor å holde på den kjempen som tar opp all plassen til nestegenerasjons maskiner.