Xbox 360 Selges\byttes

#1
Hei.

Ble aldri så imponert... vil heller selge for penger eller bytte mot noe kult(?) hehe.

Core system med 1kontroll.

minnebrikke

og ridge racer.

selges 2300kr.
 
#6
Det er da ikke så billig? Den store pakka kosta jo 2800,- eller noe slikt på elkjøp. Core pakka husker jeg ikke hva kostet, men det var vel rundt 2300,-.
 
#7
tenkte i forhold til hva bare en core pakke pleier og gå for i disse dager jeg men, ikke butikk pris. (alt er vel fortsatt ganske så utsolgt)
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#8
2500,- er det laveste jeg har sett for en Core-konsoll på QXL, Finn.no og tilsvarende, og det er bare for konsollen. Men de fleste som selger nå prøver jo å tjene penger på det, noe vi ikke kan være sikre på om Pellepukk vil. Kanskje han bare er spandabel og snill? :rulleøyne:

Pellepukk: Kan du forklare litt bedre hvor du har fått maskinen fra og hvorfor du selger den så billig?
 
#9
Det KAN jo faktisk hende at han rett og slett ikke visste bedre, da. Det er jo faktisk vanlig å selge brukte ting billigere enn det man kjøpte det for.
 
#10
Og med tanke på at Ridge Racer har kommet ut i USA, kan det hende at han har importert maskinen, men glemte å nevne det.
 
#11
oi oi var da veldig.... nei dette er ikke noe "bullshit"...

Jeg kjøpte pakken på Elkjøp som vanlige folk den 2 des men hadde ingen penger til spill da.. så jeg lånte min imponterings gale vens ridge racer og senere kjøpte jeg det av han.

jeg syns ikke den var så flott og syns ikke pakken er værd mer enn 2300 så derfor selger jeg den slik... skal legge ut bilde så fort som mulig.
 
#14
Ridge Racer er confirmed multiregion. Sier dem iallefall på Gamer.no :p

Da Core-pakken kun kosta 1995 på Elkjøp, er jo ikke prisen her helt urealistisk. Jeg ville uansett kjøpt den for så svint hadde jeg ikke allerede hatt en. :D
 
#15
Hei! En kompis av meg tar denne dersom du kan bevise at det her er ekte saker :) Sender du PM når du har mulighet til å bevise det?