Xbox 360 spill selges

#1
Ja, må få kjøpt ny PC før Aion kommer ut, så da er det bare å kvitte seg med sine kjære eiendeler :p

Beautiful Katamari
Conan
Crackdown
Devil May Cry 4 (første i Norge som fikk alle achievementene! :D)
Eternal Sonata
Gears of War
Gears of War 2
Grand Theft Auto 4
LEGO Star Wars
Lost Odyssey
Naruto Rise of a Ninja
Prey
Prince of Persia
SoulCalibur 4
Spider-Man Friend or Foe
Star Wars Force Unleashed
The Darkness
The Orange Box
Tomb Raider Anniversary
Tomb Raider Legend
Too Human

Xbox spill:

Marvel Vs Capcom 2
Morrowind
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#4
200 flis inkludert porto for DMC4, siden jeg er slik en grei kar?
 
#8
Kan jeg få en god deal på:

Lost Odyssey
Tomb Raider Anniversary
Star Wars: Force Unleashed

?
Sorry, skal bli flinkere til å markere spillene, Star Wars har jeg solgt, men de andre kan du få for en grei pris, bare kom med et forslag som de andre har gjort så finner vi nok fort ut av noe :)
 
#9
Hva slags PC skal du kjøpe?
 
#10
Hva slags PC skal du kjøpe?

Tja, jeg vet ikke helt, hvordan det? :p

Gidder nok ikke bygge min egen igjen som jeg gjorde etter konfirmasjonen min, nå trenger jeg ikke punge ut 15000kr lenger for å få en bra PC heller. Tenkte å bare kjøpe en som dekket mine behov, som Aion, Diablo3, og i den duren.

Har du noen forslag? :p
 
#12
Tja, jeg vet ikke helt, hvordan det? :p

Gidder nok ikke bygge min egen igjen som jeg gjorde etter konfirmasjonen min, nå trenger jeg ikke punge ut 15000kr lenger for å få en bra PC heller. Tenkte å bare kjøpe en som dekket mine behov, som Aion, Diablo3, og i den duren.

Har du noen forslag? :p
Bare lurte egentlig.. Har akkurat hjulpet et par stykken til no Intel i5, så vil vel egentlig anbefale det + Radeon 4890 (x2 i crossfire, husk 2x16 speed PCI-E).. Og bruk penger på moderbrettet, det lønner seg godt i lengden.

(PS: Aion (og kanskje D3) har høye krav til både CPU og GFX)
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#13
Jøss, et spill som krever mye av strømforsyninga. Ser at jeg har ramla litt av lasset på de datagreiene.
 
#14
Jøss, et spill som krever mye av strømforsyninga. Ser at jeg har ramla litt av lasset på de datagreiene.
Jøss, en stavefeil. Hva faen, lizzom.

Når det kommer til PSU så kjøper du deg en 700w+ modulær, helst no Seasonic/brand da generiske PSUer har en lei tendens til å plutselig si poof.